Rugerpåape2
Elsker forumet
Alltid deilig følelse etter man har trena[emoji16] her blir det yoga senere i dag [emoji2]Rolig her idag[emoji4]
Jeg kan skryte av 1 time styrketrening nå![emoji1][emoji123] deilig følelse etterpå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid deilig følelse etter man har trena[emoji16] her blir det yoga senere i dag [emoji2]Rolig her idag[emoji4]
Jeg kan skryte av 1 time styrketrening nå![emoji1][emoji123] deilig følelse etterpå!
Er vel fort ikke så spennende som man håper å bli med på jobb6.5 år. Verste er at hu gleder seg stort. Men bli lei veldig fort. Men 2 timer til jobben er ferdig. Og det gikk fint hjemme. Søstra på 11 år ordner både mat og hjelp♡
Fredager skal være behageligeTakk, dagen er behagelig til nå[emoji1]
Kan være det, men denne er ganske hwktisk5Fredager skal være behagelige![]()
Blir deilig når du er ferdig med det hektiske daKan være det, men denne er ganske hwktisk5
Jada. 11 åringen lurte på om 6 åringen fikk se Harry Potter nr 5. Sa bare nei. Brgynner bli ganske dystre da så [emoji23]
Ja. Det har jeg faktisk, ungene bare ordnet litt tidlig morgenGod morgen Sara[emoji1] sovet godt?
Alltid deilig følelse etter man har trena[emoji16] her blir det yoga senere i dag [emoji2]
Fredager skal være behagelige![]()
Kan være det, men denne er ganske hwktisk5
Ja. Det har jeg faktisk, ungene bare ordnet litt tidlig morgen
Ja. Det var det.Bra natten var god da[emoji2]
God dagGod morgen alleOg grattis med over 20.000 innlegg!!! Helt rått!!
Hadde flere tusen uleste innlegg her siden sist jeg var innom, så hoppa glatt over gitt
Håper alle har en finfin fredag så langt
![]()
Planer for dagen?God morgen snuppa[emoji1]
900 ?????Fornøyd med det[emoji1]
Men rekorden vår er vel 900 og noe?![emoji23]
Takk for detHåper han får det gøy[emoji1]
Kos deg på jobb!
Takk det sammeHa en super dag alle![emoji1]