Du er rå altså ! [emoji123]
Takket være dere![emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er rå altså ! [emoji123]
Haha jeg sovna kjapt hvertfall. Bare for lite [emoji42][emoji42][emoji23]
Den siste uka har jeg gått fra 10.plass til 4.plass [emoji23][emoji23][emoji23]
Ha myggnett i vinduet når det er åpent [emoji6]Går det an å IKKE få mygg inn?
God morgen!![]()
God morgen alleOg grattis med over 20.000 innlegg!!! Helt rått!!
Hadde flere tusen uleste innlegg her siden sist jeg var innom, så hoppa glatt over gitt
Håper alle har en finfin fredag så langt
![]()
Godt vi er flere som må lære å ta litt hensyn til kroppen [emoji38][emoji38] må høre på den nå så vi ikke sliter oss helt ut[emoji6][emoji4]Det er klassisk etter jeg har tatt litt hardt i dagen før, ja. Bekkenløsning er ikke favoritten min.. blitt sylte forkjøla oppå der igjen da, så det hjelper heller ikke [emoji28]
God morgen jenter.
Jeg har virkelig ikke hatt skravletid de siste dagene, håper jeg er tilgitt.
Mulig jeg får litt tid på lørdag
Takk[emoji4] du og[emoji1]
Håper det! Venter spent på oppdatert liste i tråden om utfordringen [emoji16]Tror nok vi naila den i går![]()
Blir det her å, kjente at jeg ble lei.. Så får ta helga som pause og komme med nye krefter på mandag [emoji23] [emoji16] merket jo forrige helg at det er mindre aktivitet i helga uansett [emoji6]Men gu jeg er lei nå. Nå er det pause da hele helga for ekstremsporten [emoji23]
Det var den, sovet sykt godt[emoji16] [emoji106] du sovet godt? [emoji4]Håper natten var god[emoji2]
Ha en strålende dag du og[emoji16]Ha en super dag alle![emoji1]
God morgen [emoji4]God morgen![]()
God morgen [emoji4]God morgen alle sammen
Bra der?God morgen [emoji4]
Hektisk ja?God morgen jenter.
Jeg har virkelig ikke hatt skravletid de siste dagene, håper jeg er tilgitt.
Mulig jeg får litt tid på lørdag
God morgen [emoji4] ja, skreiv for haede livet i går, kramper i fingrene og utslitte til tross [emoji23] måtte prøve å komme i mål.. Så spent på tamara tall [emoji2]God morgen! Jøss, 20 000 innlegg i skravletråden [emoji44]![]()
Det skjer ting mens vi andre sover ser jeg..
God morgen [emoji4]God morgen alle sammen![]()