God morgen! Jøss, 20 000 innlegg i skravletråden [emoji44]
Det skjer ting mens vi andre sover ser jeg..
Det skjer ting mens vi andre sover ser jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener detKlarte dere det?
Nei, det er laminat! Har lagt gulvet opp på den veggen og som sprutvegg på kjøkkenet.Er det tapet?
Katta er jo søtest men kan ikke ta på meg ansvaret for hvordan han ser ut dessverre [emoji56]Og katt [emoji6]
Det er klassisk etter jeg har tatt litt hardt i dagen før, ja. Bekkenløsning er ikke favoritten min.. blitt sylte forkjøla oppå der igjen da, så det hjelper heller ikke [emoji28]Jeg å har noen sånne dager, som regel etter jeg har hatt en veldig aktiv dag dagen før... Så er vel tegn på at jeg overdriver noen ganger [emoji6][emoji6] vet ikke om det kanskje er det samme for deg?
Nja. Kjente det i slutten nå jeg da [emoji23] Mer pga verken sikkert hahaIkke så mye pessimistiske i dag [emoji6]
Hahaha skriveleifer hos deg også ser jegNei siden du borde hvert i senga förstår jeg dey
Veeeldig. Kofferten er her for å bli !Morsom agurk [emoji23]
Jeg la meg. Ble du sen? Løp faktisk opp i seng jeg [emoji23][emoji23]Trøtt nå ja.
Hvor lenge skal du hs ferie?Samme.som her for meg.
Håper du sover godt i natt.God natt snuppa [emoji173]️
Det kan diskuteresDet har du fortjent [emoji6]
Dårluh i går, skravlet ekstremt liteFlink er du
Altså... Helt ny jo !!! [emoji33][emoji33]Æsj, vi har ikke.fått igamg den nye vaskemaskina vår... Får det ikke tett ved vannslangen.. Må sikkert ha en ny pakning...
Gjør ikke det [emoji14]Promp og rap blir aldri for kjedelig [emoji23]
Uff daTror jeg har hull i tanna. Litt usikker.
Så ikke lag den du ikke liker [emoji23]Nja, spørs hvilken type..
Skravling er vi god påAltså. Snart 20 000!!