Rugerpåape2
Elsker forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye, men var markedsdag her i byen i går så måtte ut å se[emoji38] fsnt gave til ei venninne, noen små ting til lille, og 2capri og en shorts til meg... Alt var nødvendige ting så da sparer manen del penger på å gå ut på slike dager.. Men mye mennesker gjør meg sliten[emoji52][emoji38]Hva ble shoppet ?ungene levert til 10 i barnehagen . Nå må jeg rydde litt før jeg tar en dupp før jobb
![]()
Ja er det[emoji23] men måtte jo skrive for å få tallene i mål[emoji16]Hahaha. Farlig vettu [emoji33][emoji23]
Ja[emoji4] kos deg med fest og bursdag så kommer vi sterkere tilbake på mandag[emoji16]Ja. Sist helg var det kurs for meg. Denne blir det fest og bursdager. Så travelt da![]()
Jada, kjenner kroppen vil være hjemme [emoji23] så bra, satser på det da[emoji16]Høres ut som en fin dag detJo takk, dagen har starta fint den, så satser på stemninga holder seg oppe
![]()
Viktig å høre på kroppenJada, kjenner kroppen vil være hjemme [emoji23] så bra, satser på det da[emoji16]
Prøver å bli flinkere! [emoji23]Viktig å høre på kroppen![]()
Det er braPrøver å bli flinkere! [emoji23]
Hipp hurraDa klarte vi mål 1 og 2 i går[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Måtte det ja [emoji23][emoji23][emoji87]Ja er det[emoji23] men måtte jo skrive for å få tallene i mål[emoji16]
Kan håpe hvertfall [emoji23][emoji23]Ja[emoji4] kos deg med fest og bursdag så kommer vi sterkere tilbake på mandag[emoji16]
Vi er gode altså [emoji324]Da klarte vi mål 1 og 2 i går[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Vært mye regn i det siste da, så heldigvis ikke så mye mygg akkurat nå.Da kommer de fort inn ja[emoji12]
Ikke værst å holde ut en time daMinste ble med pappaen på jobb. Varte en hel time før hu ble lei da. Så nå er hu hjemme med søstra si da. Alene. Jaja. De ringer om det er noe [emoji14]
6.5 år. Verste er at hu gleder seg stort. Men bli lei veldig fort. Men 2 timer til jobben er ferdig. Og det gikk fint hjemme. Søstra på 11 år ordner både mat og hjelpIkke værst å holde ut en time da [emoji14] Hvor gammel er hun?
Det var den, sovet sykt godt[emoji16] [emoji106] du sovet godt? [emoji4]
Ha en strålende dag du og[emoji16]