Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja, nettopp! [emoji23] [emoji23]Og til slutt blir man sittende her mens oppvasken hoper seg opp[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nettopp! [emoji23] [emoji23]Og til slutt blir man sittende her mens oppvasken hoper seg opp[emoji23]
Da er det best å sove ja. God natt [emoji4]I dag har vært en tung dag.. tungstarta, tung i kroppen, tung i hodet, vondt over alt.. Har stort sett sovet i hele dag. Nå er det snart på tide å finne senga igjen og krysse fingre for en bedre morgendag [emoji5]
Nope kan ha semirunft ogsp3Må du ha rundt tall hver dag nå eller? [emoji6]
Hehe ja. Var ganske ekstremt i går da når klokka nærma seg 00Sliter med å henge med merker jeg ja, men er vel fordi det er mere liv og[emoji23]
Ja. Menmen.Huffda....
Jo... Skummelt. Men lekerommet kan man også besøke litt.
Likte dere den ?Kaptein supertruse! [emoji28]
Oioi, håper legen er ledig i morgenJa absolutt [emoji23] Men så kjente jeg på henne. Varmt. Tok temp. 39,7. Økende etter nesten en uke med feber. Fått Ibux (hun responderer ikke på Paracet), så håper hun finner ro snart.
Koselig. Gøy da?Ja, ble kaptein supertruse! Hadde bare lyst til å finne på NOE med henne før jeg evt går i fødsel
Blinkesko er best!
Mannen?? Så sent? Hva renser han med?
Vi har vært heldig å arva/fått en del ting[emoji7][emoji7] men er noe med alt man kan spare ved kjøp på salg eller finn og slikt [emoji4]Greit å få i hus til lille kommer det[emoji4] satse på at det kommer noe tilbud, dyrt nok alt man trenger. Og alt man har lyst på[emoji6] Så kjekt å få litt da[emoji2]
Det går nok snart over ja[emoji4] blir godt med ferie hvertfall[emoji4]
Hahaha pasta i dag også ja ? [emoji23]Håper det går... Jeg vil gjerne spise pasta [emoji23]
De hadde det. Hadde ikke takla oss ! [emoji23]
Inn mot isoporen, liksom.Innerst inne ja [emoji23][emoji23][emoji23] Lett å strippe av da for ett bad
Ja veldigHehhe... Ja, kan fort være forskjell fra barn til barn[emoji4]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Ikke størrelsen som teller.... [emoji23][emoji23][emoji23]
Hhehe... Ikke lett å la vær å le[emoji38]Svigermor trøsta litt da. Hu begynte å le hu også først da [emoji23]
Wow!! Grattis [emoji16]
[emoji23][emoji23][emoji23]Mest redd for å spamme jeg[emoji23]
Du er råTakk[emoji1] passert 500 nå![emoji1]