>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. VeldigGodt å være sosial her da[emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. VeldigGodt å være sosial her da[emoji16][emoji16]
Nope er ikke detIkke like lett hver gang gitt
Jupp, må bare rydde og vaske også da [emoji54]Godt hva som er gjort da
Ååå så veldig godt ut. Skulle gjerne smakt litt ja. Av de begge [emoji7]Måtte jo smake på dem hver for seg, første gang også med hjemmelaget bringebærfromasj [emoji6]
Har denne også i kjøleskapet da
![]()
Kjekt med alt man slipper [emoji6]
Jeg må på apoteket for storebror.. Han trenger nesedråper...
Men vi har to apoteker innen en radius på 1 km
Haha ja [emoji14] Eldste er lett å legge da. Alltid vært. God natt. Snorka før en var ute av rommet.Hehe[emoji38] godt dette kan læres etterhvert som lille vokser[emoji6][emoji6]
Og det går greit, noen dager orker man ikke eller er ikke helt med og vi vil skravle med deg når du vil og ikke pga krav [emoji173]️ eventuelt greier vi det en annen dag [emoji4]Finner ikke slravlegiret i dag
Ja. Veldig også. Var vel litt blanding av pessimister og optimister vi i natt [emoji23][emoji23]Det var på hengende håret [emoji4]
Flaks vi skrev godt over midnatt [emoji6]
De er så utrolig gode, og etter å ha prøvesmakt fromasjen tror jeg den er 100 ganger bedre enn hurtig versjonen med gele [emoji6]
Jeg å har noen sånne dager, som regel etter jeg har hatt en veldig aktiv dag dagen før... Så er vel tegn på at jeg overdriver noen ganger [emoji6][emoji6] vet ikke om det kanskje er det samme for deg?I dag har vært en tung dag.. tungstarta, tung i kroppen, tung i hodet, vondt over alt.. Har stort sett sovet i hele dag. Nå er det snart på tide å finne senga igjen og krysse fingre for en bedre morgendag [emoji5]
[emoji23][emoji23][emoji23] trenger ikke flere sånne, greit å skravle I nåtid også [emoji6]Kunne jo gjort som visse andre og svart deg gjennom de sidene innlegg for innlegg![]()
Vært koteletter med poteter, grønnsaker og surkål her.Hva blir det til middag idag jenter?[emoji2]
Synd du bor så langt unna [emoji6]Ååå så veldig godt ut. Skulle gjerne smakt litt ja. Av de begge [emoji7]
Det følger med altfor mye av det etterpå ja [emoji85]Jupp, må bare rydde og vaske også da [emoji54]
Det er veldig synd. På flere måter enn at jeg ikke fikk smake kake daSynd du bor så langt unna [emoji6]
Så herlig [emoji16]Da har vaktmesteren hvert her, byttet to ting og vifta fungerer normalt igjen! Faktisk lettere å skru på den nå [emoji16]
Ok, jeg har bare lagt rullekake lag rundt og oppå som jo blir bunn [emoji4]Det tror jeg på. Farmor laget med fromasj, men jeg tror hyn fylte mellom alle kakedelene så den hadde helt vanlig kakeform på en måte. Laget den opp ned i en kakeform og fylte mellom og snudde den. Tror jeg
Ja enig.. Spesielt om det er veldig påtrengende.
Han er treeeg[emoji23]
Nå spratt han opp! For å rense bassenget.....[emoji31]
Ja, man blir det gitt! Og klarer ikke bare å fullføre samtaler uten å starte nye heller så da baller det fort på seg[emoji6]