♡ Skravletråd JUNI ♡

Kjekt med alt man slipper [emoji6]
Jeg må på apoteket for storebror.. Han trenger nesedråper...

Men vi har to apoteker innen en radius på 1 km

Jeg kan kjøre 10 min en vei eller 15 en annen for å komme meg til apoteket. Men fint at jeg slapp ja.

Et lite apotek har han med seg.
Livostin øyedråper og nesespray
Aerius - allergipiller
Seretide - astmamedisin
Og Paracet, som han bruker mot migrene.

Finner ikke slravlegiret i dag
Og det går greit, noen dager orker man ikke eller er ikke helt med og vi vil skravle med deg når du vil og ikke pga krav [emoji173]️ eventuelt greier vi det en annen dag [emoji4]

De er så utrolig gode, og etter å ha prøvesmakt fromasjen tror jeg den er 100 ganger bedre enn hurtig versjonen med gele [emoji6]

Det tror jeg på. Farmor laget med fromasj, men jeg tror hyn fylte mellom alle kakedelene så den hadde helt vanlig kakeform på en måte. Laget den opp ned i en kakeform og fylte mellom og snudde den. Tror jeg

I dag har vært en tung dag.. tungstarta, tung i kroppen, tung i hodet, vondt over alt.. Har stort sett sovet i hele dag. Nå er det snart på tide å finne senga igjen og krysse fingre for en bedre morgendag [emoji5]
Jeg å har noen sånne dager, som regel etter jeg har hatt en veldig aktiv dag dagen før... Så er vel tegn på at jeg overdriver noen ganger [emoji6][emoji6] vet ikke om det kanskje er det samme for deg?

Det tror jeg på. Farmor laget med fromasj, men jeg tror hyn fylte mellom alle kakedelene så den hadde helt vanlig kakeform på en måte. Laget den opp ned i en kakeform og fylte mellom og snudde den. Tror jeg
Ok, jeg har bare lagt rullekake lag rundt og oppå som jo blir bunn [emoji4]

Back
Topp