Godt å se deg også [emoji4]
Hvordan gikk det i butikken?
Hehe, gikk fint[emoji1] kjøpte ikke noe snop! *stolt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å se deg også [emoji4]
Hvordan gikk det i butikken?
Æsj da, men du fikk da igang litt fart her du daBare 48![emoji23]
Mulig, men jeg burde jo spise....Så koselig[emoji7] da sovner hun kanskje igjen da?
Lurt, eventuelt ringe. Må ihvertfall til lege stakkarsJa det skal de ha så da ringer jeg igjen. Eller. Er time på dagen system, så logger jeg på nett tidsnok så kan jeg bestille time.
Hadde hvert greit å hatt de I god tid ja, skal også bort i helga så får jo ikke hver her [emoji54]Hadde håpet på 100[emoji1]
Jeg orker nemlig ikke stress i kveld, håper vi klarer en god haug innlegg og tråder før middag[emoji1]
Æsj da, men du fikk da igang litt fart her du da
Rester fra igår [emoji16]Hva blir det til middag idag jenter?[emoji2]
Mulig, men jeg burde jo spise....
Og henge opp yttertøyet til eldste som jeg har vasket.
Samme her, skal jo tenke på hva man skal svare også [emoji54]Uff ja. Jeg prøver telle i hodet mitt. Men en tendens til å glemme hvor langt jeg kom [emoji23]
Da har vaktmesteren hvert her, byttet to ting og vifta fungerer normalt igjen! Faktisk lettere å skru på den nå [emoji16]
Hadde hvert greit å hatt de I god tid ja, skal også bort i helga så får jo ikke hver her [emoji54]
Rester fra igår [emoji16]
Kan fore deg med masse kaker [emoji23][emoji23][emoji23]Du vet jeg gjerne vil![emoji1][emoji173]️
Nettopp, får uttellingen av det idag [emoji16]Aldri gi opp![]()
Så bra! [emoji4] flink du erHehe, gikk fint[emoji1] kjøpte ikke noe snop! *stolt*
Men det har egentlig ikke jeg da, må dra med meg alle I butikken for må få begynt på kakeneMå jo prøve å dra igang noen[emoji1] er NÅ jeg har god tid på skravling!
Ja det var det, de er flinke til å reagerer veldig raskt når det er noe [emoji4]Hurra for fikset vifte[emoji1] det var kjapt!
Veldig greitSå greit da [emoji4]
Kan ikkr love noe. Kan prøve [emoji14]Det er snadder[emoji1] spar litt til meg!