Middag om to timer... Hmm..Lag deg noe mat [emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Middag om to timer... Hmm..Lag deg noe mat [emoji87]
Ja det er det nokGodt det for eldste da [emoji4]
Neida men liker det forsatt ikke, liker å ha kontroll [emoji13]Er du så ekstrem da?
Uff ja. Jeg prøver telle i hodet mitt. Men en tendens til å glemme hvor langt jeg kom [emoji23]Ja et det spesielt når dere ikke er her [emoji54]
Venta på den. Skal ha scampi også [emoji14] Liker du det da?
Skal mye til for å ødelegger den heldigvis [emoji4] men vet familien min gjerne vil ha den andre ogsåHihi det er bra !
Jeg må det, det har bare ikke blitt sånn.Du må spise Sara![emoji15] håper resten ordner seg også..
Ja veldig også. Ikke tid eller ork [emoji23]
To timer er lenge til. Lag deg noe lite og kjapt da heller. Jeg skal lage en skive her.Middag om to timer... Hmm..
Ja. Bra vi ikke slappet av på slutten der når vi trodde vi hadde for mange innlegget igjen!Ja så veldig akkurat også
Gjør vi fleste. MenmenNeida men liker det forsatt ikke, liker å ha kontroll [emoji13]
Jeg må det, det har bare ikke blitt sånn.
Trøtt lita jente koser på meg ammer og koser.
Du kan få spise den da. Marinert i hvitløk og slikt godt [emoji7]Scampi kan jeg klare[emoji2]
Satser på at det blir det ja, bare å komme en tur [emoji6]Mmm....så deilig[emoji1]
Så greit da [emoji4]En unge gikk ut til venninne. En unge gikk opp for å se Harry Potter![]()
Jeg Criminal Minds litt da [emoji1]
Du kan få spise den da. Marinert i hvitløk og slikt godt [emoji7]
Ja, må bli noe lite.To timer er lenge til. Lag deg noe lite og kjapt da heller. Jeg skal lage en skive her.
Satser på at det blir det ja, bare å komme en tur [emoji6]
Godt å se deg også [emoji4]Godt å se deg Shadow[emoji1]
Aldri gi oppJa. Bra vi ikke slappet av på slutten der når vi trodde vi hadde for mange innlegget igjen!