Been there done that. Med samme utfall faktisk. Det satte han nok god pris på [emoji170][emoji170]
Han var ganske fornøyd når han våknet og oppdaget at mamma fremdeles lå i senga ja[emoji23][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Been there done that. Med samme utfall faktisk. Det satte han nok god pris på [emoji170][emoji170]
Uff ja ! [emoji23][emoji23][emoji23] Kommer til å tenke på dette mye jeg nå hahahaSkjønner det nå![emoji23]
Hahaha Minste her er lik [emoji7]Han var ganske fornøyd når han våknet og oppdaget at mamma fremdeles lå i senga ja[emoji23][emoji7]
Tja. Hun våknet. Vi fikk hentet eldste. Og kompisen. Hun har ikke sovet mer.Håper det gikk fint[emoji1]
Tenker laks (mmmmmm mohahahaha) [emoji23][emoji23]Hva blir det til middag idag jenter?[emoji2]
Uff ja ! [emoji23][emoji23][emoji23] Kommer til å tenke på dette mye jeg nå hahaha
Tja. Hun våknet. Vi fikk hentet eldste. Og kompisen. Hun har ikke sovet mer.
Jeg er sulten. Ikke spist lunsj. Gutta vil ikke ja mat. Mannen er uvisst når kommer hjem. Middag, når da? Mellomste i bhg. Det blir som det blir...
Ja. Trot jeg bør skrive en avhandling hver gang jeg svarer. Men ikke tid til sånt når man skal svareHaha, det er fort gjort når det blir mye å svare på[emoji12][emoji2]
Tenker laks (mmmmmm mohahahaha) [emoji23][emoji23]
Ja. Trot jeg bør skrive en avhandling hver gang jeg svarer. Men ikke tid til sånt når man skal svare
Venta på den. Skal ha scampi også [emoji14] Liker du det da?Grøss!![emoji23]
Godt det for eldste da [emoji4]Jepp, ferie
Ja veldig også. Ikke tid eller ork [emoji23]Nei det tar jo for lang tid[emoji39]
Lag deg noe mat [emoji87]Tja. Hun våknet. Vi fikk hentet eldste. Og kompisen. Hun har ikke sovet mer.
Jeg er sulten. Ikke spist lunsj. Gutta vil ikke ja mat. Mannen er uvisst når kommer hjem. Middag, når da? Mellomste i bhg. Det blir som det blir...
Noe sånn. Alt ordner seg etterhvert.Æsj da. Jooo... Herlig kan man vel si.
Mhm, merker det godt på jobb også ei som spurte mammaen sin om hun kunne bytte noe for 50 kr til 400 kr, ikke overraskende sa mammaen nei [emoji23]Fort sånn ja. De tror visst alt er så billig å handle de små. Så alt skal has [emoji23]
Som regel gjør det det jaNoe sånn. Alt ordner seg etterhvert.
Jeg ogsåSååå deiligHusker den følelsen som barn.
Ja et det spesielt når dere ikke er her [emoji54]Du har det ja? Men er så fort gjort [emoji85]