Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde lært at dette er viktige prioriteringer. Bassenget overlever. Vi trenger topp 100 juli [emoji23] Vi MÅ vite hvs som kommer !
Jepp, på en onsdag [emoji23]Også på en onsdag [emoji54]
Blir det for ille har jeg ikke valg. Da må jeg gå gitt. Men går for øyeblikket nå daHåper ikke det blir så ille for deg[emoji4] god bedring!
Får vondt av henne. Ja hun drikker bra, men vil nesten bare ha mme. Eller vanlig melk. Men drikker og vann.Uff da, stakkars lille...[emoji20] får hun i seg nok drikke da?
Stilig vegg [emoji16]Jeg, magen og katta tar livet med ro på sofaen i dag [emoji4]![]()
Åjo. Men finne noe medisinÅnei![]()
Haha. Det er sånn man ser på film [emoji23] Jeg hadde dødd av latter...Alltid morsomt med sånt [emoji14]
Ungen min gikk rett på glassdør. Hu ødela ikke noe og det var ikke hardt. Men før hu reagerte, lå jeg på gulvet og lo. Kunne se hele ansiktet hennes i glasset. Altså merket av ansiktet. Jeg lo så jeg hylte [emoji23][emoji23][emoji23]
Hu ble litt dødelig fornærma før hu lo selv da... [emoji23]
Og flott mage [emoji16]Jeg, magen og katta tar livet med ro på sofaen i dag [emoji4]![]()
Å så god den så ut [emoji7][emoji7]Tja vel ikke alt, men denne her lever farlig merker jeg! Er hjemmelaget bringebærfromasj inni, håper bare at den er stiv til lørdag
![]()
Takk i like måte søta [emoji8][emoji8]Klem [emoji173]
Det gjør jeg også, har avtalt lunsj med ei venninne og det er etterlengtet å komme seg litt ut av huset [emoji4]
Ja enig.. Spesielt om det er veldig påtrengende.Jeg vet, og det kan være irriterende altså[emoji85]
De er så utrolig gode, og etter å ha prøvesmakt fromasjen tror jeg den er 100 ganger bedre enn hurtig versjonen med gele [emoji6]ahh, sånn kake husker jeg farmor pleide lage!
Hvilken tegnefilm?Dumme tegnefilmer. Gråter allerede jeg [emoji23][emoji23]
Ja, man blir det gitt! Og klarer ikke bare å fullføre samtaler uten å starte nye heller så da baller det fort på seg[emoji6]Så kult![emoji23] man blir jaggu fort hekta!
Jaa. Hadde ikke spammet [emoji14] Heldigvis. Gjorde det tidligere i dag nemlig.Haha uff. Skummelt. Men lenge siden jeg skrev den der da [emoji14]
Vet. Playmo overalt. Men man skulle tro man fikk evnene til en ninja når det gjelder lure seg ut [emoji39]Du er dreven[emoji1]
Ja det vet jeg men har ikke hatt sånt liv på mobilen jeg da [emoji54]
Gubbe ut??? [emoji13][emoji23][emoji23]Tror det ikke vant til å sjekke det på andre måter enn gubbe ut hvor mange innlegg man har før man begynner også etterpå