Oi ja hun fikk nok inn en del jaTakk [emoji4]
Lurer på hvor mange spyro fikk inn jeg, siden hun satt 6 timer på dagtid også [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi ja hun fikk nok inn en del jaTakk [emoji4]
Lurer på hvor mange spyro fikk inn jeg, siden hun satt 6 timer på dagtid også [emoji6]
Også på en onsdag [emoji54]Var det jeg også tenkte i går, da jeg droppet maten og bare spiste pringles før jeg la meg [emoji23]
Ikke så bra for kroppen, men shit [emoji23]
Aner ikke jeg. Må jeg på data da for å finne ut? [emoji23]Oi ja hun fikk nok inn en del ja
Ha en fin dag på jobb, snart ferie når [emoji16]God morgenJobb her...ha en fin dag alle
![]()
Det går mer på at han ikke vil at andre skal se brystet [emoji23][emoji14] Nei det vil han vel ikke hihi
Håper du blir ferdig idag da og ikke må ha ny time igjenSitter på legekontoret. Snart inn. Håper det går bedre i dag. Har dobbeltime hvertfall![]()
Hahaha sånn ja [emoji23][emoji23][emoji23] Tenkte ikke over den [emoji23][emoji23]Det går mer på at han ikke vil at andre skal se brystet [emoji23]
Så fint magehus og kattepus [emoji7]Jeg, magen og katta tar livet med ro på sofaen i dag [emoji4]![]()
Må ha ny. Men da er det for å få svar på blodprøver og sliktHåper du blir ferdig idag da og ikke må ha ny time igjen
Ja. Jeg er trøtt og lat nå og det har jeg egentlig ikke tid tilNei, det blir fort sent da[emoji12] og trøtte morgener..,
Håper det ihvertfall [emoji4]Det blir stas da![emoji173]️
Mye å gjøre dere da jaOi.... vel har travle dager her også.
Beite skal opp før uka er omme.
Stallen skal tømmes og vaskes ned løp av neste uke.
Hesthagen skal pløyes og Sås løpet av denne mnd og sette opp nye gjerder.
Vaskerommet skal vaskes ned og møbler skal på plass før slutten av neste uke
Badet skal innredes
Og huset skal males
Så er det storløps helg den 6 til10 juli og da er det ferie![]()
Hihi, takk [emoji7]Så fint magehus og kattepus [emoji7]
Hei [emoji4] her er det veldig varierende vær men har mange uker igjen heldigvis [emoji4]Hei alle sammen. Hvordan har sommeren vært til nå?
Underkant av 8 ukerHvor lenge har du igjen?[emoji2]
Alt som det pleier her! Lengter etter ferie da[emoji1]
Det har jeg [emoji4]Håper du sov godt [emoji171] Og at du har fått spist litt.
Tror det ikke vant til å sjekke det på andre måter enn gubbe ut hvor mange innlegg man har før man begynner også etterpåAner ikke jeg. Må jeg på data da for å finne ut? [emoji23]