♡ Skravletråd JUNI ♡

Tror det ja.. må nok plage samboeren til å varme hveteputa mi i kveld. Og hente alt annet jeg vil ha.. og sånt. Heldigvis gjør han sånt med glede hvis jeg har mye vondt. [emoji1]
Så bra ! Pisk han rundt. Bare du blir bedre [emoji170]

Da bør det skjekkes om ikke så lenge?
Ja. Det er derfor de satt meg på medisiner, og tappet spinalvæske. Etter 6 uker på medisiner skal de ta nye bilder av papillen i synsnervene. Men jeg reagerer så ille på medisinene som skal senke trykket, og har slitt i de 4 ukene... Kan ikke øke til rett dose uten å kaste opp. Avslutter vi behandling, kan det være jeg må begynne på nytt. Men er ingen beskjeder.... Må vite hva de gjør om medisinene virker, men jeg ikke kan gå på de grunnet bivirkninger.

Ja. Det er derfor de satt meg på medisiner, og tappet spinalvæske. Etter 6 uker på medisiner skal de ta nye bilder av papillen i synsnervene. Men jeg reagerer så ille på medisinene som skal senke trykket, og har slitt i de 4 ukene... Kan ikke øke til rett dose uten å kaste opp. Avslutter vi behandling, kan det være jeg må begynne på nytt. Men er ingen beskjeder.... Må vite hva de gjør om medisinene virker, men jeg ikke kan gå på de grunnet bivirkninger.

Hørtes ikke bra ut det.

Men da kan du jo ikke vente 6 uker heller?

I dag har vært en tung dag.. tungstarta, tung i kroppen, tung i hodet, vondt over alt.. Har stort sett sovet i hele dag. Nå er det snart på tide å finne senga igjen og krysse fingre for en bedre morgendag [emoji5]
Klem til deg :) Sånne dager er tøffe... Håper det føles bedre i morgen.

Tja vel ikke alt, men denne her lever farlig merker jeg! Er hjemmelaget bringebærfromasj inni, håper bare at den er stiv til lørdag
f040939f3036b037d57a918753450693.jpg
ahh, sånn kake husker jeg farmor pleide lage!

Sjokkerer meg IKKE ! Skullr gjerne visst hvor mye jeg skriver på en dag. Skulle gått å søkt det og kun med dato. Så fått nøyaktig antall liksom

Det går vel, gjør det ikke?[emoji4] et eller annet sted her kan du telle innlegg? Spør Sara eller Kengu[emoji23]

Og der hopper jeg over 50 sider. Så flinke dere har hvert mens jeg har hvert med ungene og bakt [emoji4]

Back
Topp