♡ Skravletråd JUNI ♡

Herlig vettu. Nja, litt. Sovnet i bilen, og opp. Men under en uke siden puppeslutt så litt sårbar og skal småkrangle litt. Men hun er og vant til at de går litt i gangen å synger før hun legger seg og får melk så er heller vane. Reiser seg og peker på døra og roper på pappa om hun går rett i seng og får melk. Skal gå litt først ja [emoji23]
Så koselig å bli sunget for vettu[emoji7][emoji7] ble selv båret på og sunget for når jeg var liten, jeg sov ikke uten og bli båret i søvn og våknet om pappa la meg fra seg for fort[emoji23][emoji23]

Så flott du er engasjert[emoji1] trenger sånne som deg!
[emoji23] [emoji23] [emoji23] rart å tenke på at jeg bare tdnkte jeg skulle hjelpe litt med å få topp100 i juli, og nå er jeg helt gira...var ikne daglig innlegg skriver før, og hadde vel aldri vært på denne skravletråden før utfordringen[emoji85][emoji85][emoji87] fått helt dilla nå[emoji23][emoji23]

Ja de må det. Det er øynene som bestemmer om behandling virker... Hvis synsnerven er under trykk over lengre tid kan man miste synet, og det får de ikke reversert. Man får synsforstyrrelser fordi papillen er hoven.
Da bør det skjekkes om ikke så lenge?

Back
Topp