Rugerpåape2
Elsker forumet
Sliter med å henge med merker jeg ja, men er vel fordi det er mere liv og[emoji23]Haha ja. Hsr ett ønske om det. Kjenner jeg sliter mer i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med å henge med merker jeg ja, men er vel fordi det er mere liv og[emoji23]Haha ja. Hsr ett ønske om det. Kjenner jeg sliter mer i kveld
Huffda....Æsj. Begynner få vondt i hodet nå da [emoji85]
Ja. Han står opp kl 05 så [emoji14]Haha, sov mannen før ungene?? [emoji23][emoji13]
Kaptein supertruse! [emoji28]Hba slags kino?
Bare finne ut om den skal sendes her inne eller på snap [emoji6]
Har lada min 2 ganger nå allerede [emoji23]Jeg lader nå
Fikk han det ikke til?Jeg måtte hjelpe mannen med trekket på bassenget![emoji33]
Okidoki15 innlegg til så tar jeg nok kvelden
Ja, ble kaptein supertruse! Hadde bare lyst til å finne på NOE med henne før jeg evt går i fødselKino da? Blinkesko er stas !
Jeg har 50 [emoji13]
Rykker stadig frem i køen13 igjen nå
Må du ha rundt tall hver dag nå eller? [emoji6]15 innlegg til så tar jeg nok kvelden
Jeg liker meg heller ikke.på kjøkkenet [emoji13]
Hva synes du?Kaptein supertruse! [emoji28]
Håper det går... Jeg vil gjerne spise pasta [emoji23]Ja. Veldig. Gjerne i seng før 0000 i dag da![]()
Hehhe... Ja, kan fort være forskjell fra barn til barn[emoji4]Haha ja [emoji14] Eldste er lett å legge da. Alltid vært. God natt. Snorka før en var ute av rommet.
Minste vil alt annet [emoji14]
Ja. Til hu begynner å snorke like ille som faren [emoji23][emoji23]Så søtt med sovende barn [emoji7]
7 nåRykker stadig frem i køen
Du blunket tydeligvis nok [emoji6]
Helt grei. Fått vært på kino med L. Og hentet bilstolen til THatt en fin dag? [emoji4]