Hjalp sikkert at jeg kom på [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. enda et par hundre til mål 3, 17 266 skrev vi i mai sp 17267 er minimumsmplet men den tenker jeg vi snart har
Eldste var alene fra 8.5 år i 8 timer ca. Innimellom ble hun med venner i nabolaget da, busstur med farfar. Gikk på svømming og sånn gratiskurs greier.Hvor mange timer da?
Det er for tidlig!!! [emoji85]Men søren da, den jenta skal ikek sove denne uka? Snuppa våken!!!
Neihei. Se innĺegg nr 1 [emoji14]Sprett champagnen!![emoji1] ferdig med den delen av utfordringen!!
Sprett champagnen!![emoji1] ferdig med den delen av utfordringen!!
Det hørtes godt ut! Sende litt hit??Hei!
Hva gjøres?
Står rabarbrakake i ovnen (.. Vel, håper det blir det...), og rabarbrasuppe oppå ovnen
Vel. Håper jeg. Ble tom for sukker. Prøve prøve..!
Da kan man skravle med god samvittighet daSamme her [emoji16]
Så man vet jo aldri hvor bra den er å da er jeg mer på å leie den og ha det komfortabelt i sofan[emoji16]Er jo nr 3. Så forståelig [emoji23]
Hurra for det! Kanskje vi greier 20k?Og DET var nr 17000!
Huff, og det er da ikke særlig bra heller med tanke på hans problemer.
Hurra for det! Kanskje vi greier 20k?![]()
Bra da. Trodde de burde være høyere enn hjertetVel. Sitter i ca 90 grader.. Bedre enn å ha dem på gulvet i alle fall. Merker mindre trykk i det minste.
Men kan dere dele da? Kjedelig det også kanskje, å ikke ha alle ukene sammen...Her ønsker han ikke selv å være hjemme alene heller, så er litt vanskelig...[emoji849] hverken jeg eller mannen har mulighet til ferie hele juli hvert år...
Har du flere?
Alle hjelper. Dessuten er det gøy å prate med deg også [emoji8]Hjalp sikkert at jeg kom på [emoji13]
Å? Blåst over ende? [emoji57]Ja heldigvis, vel eller vi skal se kan hende det gikk hardt utover jordbær planta vår [emoji54]
Samme med min [emoji6]Opp kl 5 [emoji14]
Neihei. Se innĺegg nr 1 [emoji14]