Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å[emoji4] det var jo ganske nærme [emoji1] da vet du hva jeg mener med ja og nei[emoji23] ikke langt til ferga, men lang tid på ferga[emoji23][emoji23]Hello Vestfold!![emoji1]
Bor på utsiden av Larvik jeg[emoji2]
Helt klart [emoji16][emoji16][emoji16]Er humør bedre, skravler man mer også [emoji23]
Det er det[emoji3] terskelen min for hva jeg tror er verdt å få på kino for er bare ganske høy[emoji23][emoji23]Har sett de maaange ganger og skal garantert på kino når den kommer ditEnkelte ting er veldig gøy
Tenkte på det[emoji1] det klarer vi jo fint!
Er jo nr 3. Så forståelig [emoji23]Det er det[emoji3] terskelen min for hva jeg tror er verdt å få på kino for er bare ganske høy[emoji23][emoji23]
Ja var det jeg tenkte på. Går det å vokse det av seg mon tro?
Rolig før Kl 12 da ihvertfall [emoji4]
Ja da burde det gå raskt [emoji4]
Usj.Usikker. Gjør vel kanskje det, men de fleste tror jeg beholder det/får det igjen som voksen
Og det hjelper vel heller ikkeVeldig. Så da tenket man worst case scenario med en gang innimellom
Også kommer det alltid tåredryppende sanger når sånt skjer på radioen [emoji23][emoji33]
Haha nei så absolutt ikke. Får frem følelser raskt da [emoji23][emoji22]Og det hjelper vel heller ikke
Usj.
Ikke jeg heller har kun sett fåtallet drikke de [emoji54]Er ikke noe poeng. Skjønner ikke de har salg på de en gang [emoji87]
Ja heldigvis, vel eller vi skal se kan hende det gikk hardt utover jordbær planta vår [emoji54]Okay, men sluppet unna regn da[emoji16][emoji16]
Ikke sett noen jeg. Utenom de på reklame som får betalt [emoji23]Ikke jeg heller har kun sett fåtallet drikke de [emoji54]
Æsj da. Så mye sånn da. Må være fryktelig tullete og bytte så mye. En ny å forholde seg til og slikt.Dere husker vi mandag fikk brev om at "ingen vet hvem som skal være lærer for noen" på skolen?
I går kom guttungen hjem og hadde fått beskjed de skal bytte lærer. Deres lærer skal ha første klasse.
Desverre er den nye læreren også en 1-4 lærer (det er den de hadde også, så jeg håpet de fikk beholde henne ut 4. så skulle da min kommende førsteklassing fåt den som hadde 4, men det ble motsatt, hun tar klassen til eldste et år) og så får de vel da atter en ny lærer igjen fra femte da
Mye innlegg igjen27 tråder igjen
2712 innlegg igjen
JaMye innlegg igjen