Nei det er ikke tid til noe annet [emoji23]Herlighet. Vi har BV. Har ikke tid til noe annet da en gang [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er ikke tid til noe annet [emoji23]Herlighet. Vi har BV. Har ikke tid til noe annet da en gang [emoji23]
Næmmen i alle dager så sakte da???
Er det høyt nok da?Funnet fotskammelen..!![]()
Nært, nært, nææææry!
Hehe, det er jo ingenting[emoji12]
Hahaha [emoji23] De henger fast i en klengende mann gjerne? [emoji23]De tør nok ikke komme ut av skapet[emoji41][emoji85]
Det er da jeg er glad samboer er lærer...Hva gjør dere nå som skolen er ferdig og han er hjemme?[emoji4] har dere ferie eller er han alene?
Spør fordi jeg aner ikke hvordan vi skal løse det når barna ikke er på SFO lenger....[emoji15]
Hehe, det er jo ingenting[emoji12]
Straks straks ! [emoji23][emoji23][emoji7]Gurimalla så gøy!![emoji1][emoji1][emoji122]
Hurra for oss[emoji1]
Hvor mange timer da?Her er de alene hjemme. Eldste har vært det siden hu var 8.5 år. Gått kjempefint det her da.
Det er da jeg er glad samboer er lærer...
Du eller T får bli lærere imens [emoji23]
Synd gitt [emoji23]Nei det er ikke tid til noe annet [emoji23]
Og DET var nr 17000!
Samme her [emoji16]Da er barn og mann i seng. Hurra [emoji7]
Hahaha [emoji23] De henger fast i en klengende mann gjerne? [emoji23]
Huff, og det er da ikke særlig bra heller med tanke på hans problemer.Samme som her da[emoji4]
Eldste sin klasse er utfordrende...han begynner i 4. etter sommeren og får sin 4. lærer[emoji15]
Har du flere?Girer opp et hakk[emoji1]
Vel. Sitter i ca 90 grader.. Bedre enn å ha dem på gulvet i alle fall. Merker mindre trykk i det minste.Er det høyt nok da?
Det er da jeg er glad samboer er lærer...
Du eller T får bli lærere imens [emoji23]