Var pga avspasering i dag daSånne dager hos dere også nå ja... Det er slitsomt.. Glad jeg bare jobber ut meste uke [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var pga avspasering i dag daSånne dager hos dere også nå ja... Det er slitsomt.. Glad jeg bare jobber ut meste uke [emoji6]
Uff da. God kveld og masse god bedring !God kveld
Skikkelig dårlig form her så måtte sove når jeg kom hjem
God ettermiddag
Jobb å vaske klærBlir å vaske klær, rydde kjøkken. Og sortere litt barneleker vi har arvet, for å se hva som kan jo loftet i første omgang[emoji4] du da? [emoji4]
Uff stakkars! Mareritt ! [emoji33][emoji23]Jeg vet!![emoji31] får fortsatt ikke sove om natta!![emoji23]
Det er bra120 tråder om dagen må vi ha sier Tamara. Hu har senka kravet der![]()
Ja, kan tenkes, men syns det er litt dumt at det må en baby til for at de vil involvere seg i livet til sønnen men, de har visst alltid vært sånn så sambo bryr seg ikke..Det er jo bra da. At Det blir bedre og bedre. Kan jo tenkes ting forandres enda mer når baby kommer ja [emoji14] Er det første barnebarn?
Hva ble det til middag i dag?Ikke mye, tenker å gå ut med ungene, har laget ferdig middagen og ryddet her samt vasket.
Må bare ta av tid i vaskerommet imorgen så vi er klare for tur fredag [emoji4]
Du gjør da?
Hurra for detLegen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]
Kjempe !Det er bra
Ja, det føler man nok.. Vokser jo fort[emoji54][emoji33]Det er spennende. Men fryktelig vemodig og skjønne at barna er sååå store [emoji33] De vokser ifra meg jo
Godt han ga seg etter å få beskjed hvertfall [emoji4][emoji106] da er det jo håp for han[emoji4]Så det nok ikke selv nei. Sa ifra til mannen. Og tror han sa ifra til han da. Så da ga han seg til slutt [emoji14]
Hahaha det var mye første gang det gitt.Ja, kan tenkes, men syns det er litt dumt at det må en baby til for at de vil involvere seg i livet til sønnen men, de har visst alltid vært sånn så sambo bryr seg ikke..
Ja, er første barnebarnet for de, mamma&samboer,og stemoren min. Og første oldebarnet for generasjonen over på begge sider(utenom kona til morfar). Så blir spennende for de fleste[emoji16][emoji7] og søsteren min og dama får første tante ungen [emoji16][emoji7]
Uff ja. Men har venninner med babyer. Jeg koser med de og sier jeg kan låne de om de trenger litt ekstra søvn [emoji7]Ja, det føler man nok.. Vokser jo fort[emoji54][emoji33]
Det kan gå41 tråder igjen (?)
3525 innlegg igjen (?)
Hørtes digg utJa 4 uker![]()
Takk for detUff da. God kveld og masse god bedring !
Håp for de fleste nok. [emoji14]Godt han ga seg etter å få beskjed hvertfall [emoji4][emoji106] da er det jo håp for han[emoji4]
Det kan det.Det kan gå