♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei det er ganske skuffende. Det samme sykehuset imponerte meg i svangerskapet, fødselen og tiden etter da jeg ble veldig dårlig, så jeg ble vanvittig skuffet og overrasket over at en annen avdeling fungerer så mye dårligere enn hva vi tidligere har erfart... Det er skummelt. Det er veldig leit at man ikke kan stole på at de gjør det som trengs...

Jeg fikk oppfølging, men vi måtte purre på den. Plutselig fant de et notat som sa at jeg skulle inn allikevel, for en spinalpunksjon på akutten dagen etter... Håpløst! Hva om vi ikke sa ifra om funn på mr bildene, eller ringte å etterlyste timen vi ble lovet. Blir så frustrert :O Så jeg forstår deg virkelig godt!
Skjønner godt du ble skuffet ja.. Jeg derimot går å håper at føden og barsel er bedre enn resten av det jeg kjenner til... Hvis ikke blir det vurdering av sykehus lenger unna neste gang! For da blir vel nesten sambo satt til å ta i mot baby mens de tar lunsj [emoji85][emoji87]

Og er det jeg tenker mye på, de som ikke sier ifra og maser.. Ikke rart det går galt med flere pasienter enn det trengs å gjøre det med.... [emoji22][emoji35]

Back
Topp