Så digg daVar en veldig rolig dag her[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så digg daVar en veldig rolig dag her[emoji4]
Nope har ikke detHar du sovet godt?[emoji4]
Så digg daJobb tors og Fre så ferie !!!![]()
Også klarer man ikke la være heller.Ikke sant [emoji23][emoji23]
God ettermiddagGod morgen Kengu[emoji1]
Hahaha neiiida. Men kunne tenkt meg handla ting som er billigere vettu [emoji23] Noe å spare gitt
Ja 4 ukerSå digg da
Gikk helt greitUsj...håper det går bedre enn fryktet[emoji173]️
41 tråder igjen (?)
3525 innlegg igjen (?)
Slitsom morgenGod morgen. Hvordan har morgenen deres vært? Her er det en rolig start på en hjemmedag. Herlig!![]()
Skjønner godt du ble skuffet ja.. Jeg derimot går å håper at føden og barsel er bedre enn resten av det jeg kjenner til... Hvis ikke blir det vurdering av sykehus lenger unna neste gang! For da blir vel nesten sambo satt til å ta i mot baby mens de tar lunsj [emoji85][emoji87]Nei det er ganske skuffende. Det samme sykehuset imponerte meg i svangerskapet, fødselen og tiden etter da jeg ble veldig dårlig, så jeg ble vanvittig skuffet og overrasket over at en annen avdeling fungerer så mye dårligere enn hva vi tidligere har erfart... Det er skummelt. Det er veldig leit at man ikke kan stole på at de gjør det som trengs...
Jeg fikk oppfølging, men vi måtte purre på den. Plutselig fant de et notat som sa at jeg skulle inn allikevel, for en spinalpunksjon på akutten dagen etter... Håpløst! Hva om vi ikke sa ifra om funn på mr bildene, eller ringte å etterlyste timen vi ble lovet. Blir så frustrert :O Så jeg forstår deg virkelig godt!
Irriterende. Er på mobil på tv. Og han trykker pause hele tiden [emoji23][emoji23]
Altså. Dere bor ved den og benytter dere ikke? [emoji33][emoji33][emoji23]Det er jo kjekt[emoji2] men jeg er sjelden på harrytur selvom jeg bor så nære..,.[emoji849] glemmer det litt[emoji23]
Du har hoppa over 700 du da [emoji14] Så haha!
Det kan jaDet kan gå[emoji6]
Så digg da
Jaja. Bedre den vei enn syk vei [emoji23]Haha, moroklump[emoji23]
Nope har ikke det