Nei det forstår jeg virkeligJa, ikke rart jeg blir nyforelska i den mannen så ofte [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det forstår jeg virkeligJa, ikke rart jeg blir nyforelska i den mannen så ofte [emoji7]
Ja, jeg blir jo så nyforelska atte [emoji7]Naaaw. Romantisk da [emoji7] Gøy når de husker sånt.
Joda, det er greit nok. Kjent hu i 5år straks og sambo bodde der når møtte han så når jeg var hos han var de(svigermor og svigerfar) jo å der, så har jo blitt litt kjent sånn sett, men det var ikke før jeg ble gravid at hu har begynt å ringe til meg å høre åssen det går.. Ikke at jeg ringer mye til henne heller så ikke noe furt eller noe lizm[emoji6] men føltes litt rart i førsten, når jeg i løpet 4år er vant med at hu ringer sønnen sin[emoji38][emoji38]Hvordan er deres forhold da? [emoji1]
Her også. Han tok en powernap. Nå er han visst blitt en plagsom 2åring som skal bare tulle [emoji14]Jeg vet[emoji13] sykt irriterende!! Han får null sympati her[emoji12]
[emoji23][emoji23][emoji23]Haha, dævver!![emoji23][emoji23]
Skjønner jeg godt [emoji7]Ja, jeg blir jo så nyforelska atte [emoji7]
Hællan! Ikke bra! Men sånn er det i set norske helsevesenet... Har dessverre null tillit til dem som virkelig merkes hvis jeg eller mine nærmeste blir syke... Jeg er nok et mareritt av en pårørende, for var ikke der når pappa var syk(var bare halv gal da, prøvde å ha litt tillit til de) og det straffet seg mye! Så stakkars de hvergang noen jeg har nærmest er på sykehus....
Håper de ordner opp i ting nå! Høres virkelig ikke bra ut med høyt trykk i hodet og hovne syns nerver akkurat... Så rart at du ikke fikk oppfølging....
Ja, klarer akdri å få med meg alle innlegg så hender jeg leser litt bakover etterhvert som dagen går[emoji106]Det er lurt[emoji1] alltid noe å svare på!
Legen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]
Ja, det har jeg stemt for i flere år.. Tenker stadig at det hadde vært digg mdd en jobb som hadde et kontor i et varmt land og så jeg kunne bodd der om vinter og her om sommeren [emoji16][emoji16][emoji13][emoji7][emoji7]Love it![emoji7] stemmer for sommer hele året![emoji1]
Godg det da[emoji16] liker når sambo er i Sverige med jobb, han har alltid med seg mat hjem så vi har i frysa[emoji16][emoji7][emoji122]Hagearbeid og skravling er dårlig kombo[emoji23]
Vi har hatt spaghetti og kjøttsaus idag[emoji4] hjemme alene med gutta, mannen er på vei til Sverige med jobben[emoji2]
Det er jo bra da. At Det blir bedre og bedre. Kan jo tenkes ting forandres enda mer når baby kommer ja [emoji14] Er det første barnebarn?Joda, det er greit nok. Kjent hu i 5år straks og sambo bodde der når møtte han så når jeg var hos han var de(svigermor og svigerfar) jo å der, så har jo blitt litt kjent sånn sett, men det var ikke før jeg ble gravid at hu har begynt å ringe til meg å høre åssen det går.. Ikke at jeg ringer mye til henne heller så ikke noe furt eller noe lizm[emoji6] men føltes litt rart i førsten, når jeg i løpet 4år er vant med at hu ringer sønnen sin[emoji38][emoji38]
Men alltid hyggelig å snakke med hu, og føler hu bryr seg genuint om åssen jeg og lille har det..og føler jo at hu liker meg og jeg liker henne.
De bor 1,5timer unna så har jo ikke det tetteste forholdet med tanke på besøk og slikt... Da samboer og svigerfar jobber i samme firma og jobber like mye og sene kvelder... Så blir spennende når lille kommer å se om svigermor kommer uten svigerfar noen ganger eller hva[emoji23][emoji23] vi har bodd her vi bor nå siden november og de har vært her 2ganger [emoji23][emoji23]
Næh, bruke hagla vel?Dumme hodepine[emoji20] hva skal de gjøre med den, vet du?
Så spennende med barn på skolen da[emoji16][emoji16] synes alltid det har virket spennende å se de utvikle seg der og lærer nye ting. Finne ut hva de er flinke på og ikke.Haha ja. Men siste skoledag over. Hallo 2 klasse og 6 klasse etter sommern.
Været er så som så. Håper på sol og sjø snart da.
Burde vært en hotline for folk som bryr seg om for personlige ting, men problemet er vel at de ikke ser det selv [emoji13][emoji13]Finnes det ikke en hotline for sånt da? [emoji23][emoji23][emoji85]
Ja det var jo ikke for tidlig. Antakelig får de ikke gjort så mye mer en eventuelt måle trykket på nytt, og ta en ny spinalpunksjon. Eller prøve andre medisiner.Å så godt da ! Endelig !! [emoji8][emoji8]
Ja på tide [emoji171]Det var godt å høre, at det endelig er litt fortgang[emoji2]
Det er spennende. Men fryktelig vemodig og skjønne at barna er sååå store [emoji33] De vokser ifra meg joSå spennende med barn på skolen da[emoji16][emoji16] synes alltid det har virket spennende å se de utvikle seg der og lærer nye ting. Finne ut hva de er flinke på og ikke.
Så det nok ikke selv nei. Sa ifra til mannen. Og tror han sa ifra til han da. Så da ga han seg til slutt [emoji14]Burde vært en hotline for folk som bryr seg om for personlige ting, men problemet er vel at de ikke ser det selv [emoji13][emoji13]