Prøvde med et random vær spørsmål nedover her, og prøver å lese meg litt bakover for å se om det er noen innlegg jeg ikke har svart på som jeg kan svare på[emoji16]
Det er lurt[emoji1] alltid noe å svare på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde med et random vær spørsmål nedover her, og prøver å lese meg litt bakover for å se om det er noen innlegg jeg ikke har svart på som jeg kan svare på[emoji16]
Er sååå deilig med sånn vær[emoji16][emoji16][emoji7][emoji7]
Ja ikke sant, alltid spennende å se når man våkner [emoji13][emoji13]I går pisseregna det . Sol i dag i det minste [emoji14]
Hater han når han er syk. Savner at han kjørte langtransport da hvertfall. Laaaangt borte [emoji23][emoji23]Haha[emoji23] så typisk! Daaakar mannen[emoji12]
Syns det ja. Tom 6 mnd etter ammeslutt spurte han !
Hahaha ble sprø jeg også. Spesielt når jeg ville ha powernap ! [emoji33][emoji23]Har på den sånn at det plinger når noen svarer på mine innlegg de andre er slått av[emoji23][emoji23] holdt på å bli gal når den plinget for alt [emoji23][emoji23][emoji106]
Ja! Me too!Love it![emoji7] stemmer for sommer hele året![emoji1]
Det er bra, men litt dumt hvis man planter eller noe[emoji23] tungvidt å ta av og på hansker, eller få masse møkk på tlf[emoji23][emoji23]
Kos deg med middag.[emoji16] hva skal dere spise? [emoji4]
Haha ja. Men siste skoledag over. Hallo 2 klasse og 6 klasse etter sommern.Ja ikke sant, alltid spennende å se når man våkner [emoji13][emoji13]
Finnes det ikke en hotline for sånt da? [emoji23][emoji23][emoji85]Haha, han har vel funnet en ting han brenner for da[emoji12]
Ungene mine løp ut på lekeplass med venner. Mannen bura seg inne på kjøkken med data. Jeg har tid nå![]()
Sverige. Skulle ønske jeg bodde nærme grensa innimellom [emoji1]Hagearbeid og skravling er dårlig kombo[emoji23]
Vi har hatt spaghetti og kjøttsaus idag[emoji4] hjemme alene med gutta, mannen er på vei til Sverige med jobben[emoji2]
Kakao med marshmallow
Hahaha ipad er hellig !Jippi, det er bra![emoji1]
Jeg er alene med gutta da....men foreløpig har de iPad-tid[emoji23]
Ikke helt. Rotesøvn på lillemor igjen
Babyshower [emoji4]Så artig da[emoji1] hva handlet den om?
Ja han er super [emoji7]Ååh, for en herlig mann du har![emoji7]
Hater han når han er syk. Savner at han kjørte langtransport da hvertfall. Laaaangt borte [emoji23][emoji23]
Er som å ha ekstra barn jo [emoji13]
Finnes det ikke en hotline for sånt da? [emoji23][emoji23][emoji85]