>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sol og noenlunde varmt. Men vindHvordan er været hos dere i dag da jenter? [emoji4] her er det sol og lettskyet, men varmt og godt[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sol og noenlunde varmt. Men vindHvordan er været hos dere i dag da jenter? [emoji4] her er det sol og lettskyet, men varmt og godt[emoji16]
Ungene mine løp ut på lekeplass med venner. Mannen bura seg inne på kjøkken med data. Jeg har tid nåDa må vi få opp tempo, og få flere jenter i gang[emoji1]
Så koselig. Familiemiddager er gullReelt i forhold til kalenderen synes jeg det egentlig var bra. Mannen kom hjem tidlig, vi har spist middag sammen som familie og så skal de altså på forball
Ja, det hadde jo vært fint, mitt spørsmål var om været [emoji23][emoji23] ikke akkurat nytt[emoji23][emoji23] men jeg er alltid nysgjerrig på hvordan været rundt om er[emoji16][emoji38]Ja. Bruker så mye tid på å tenke ut noe å spørre om. Helst noe nytt [emoji23]
Svigermor er greit. Hu har gjort amming selv.Okay, det syns jeg er litt for privat... Trur ikke jeg vil snakke med så mange om ammingen min, er jo helt opp til meg og baby selvfølgelig... Og det er absolutt ikke en samtale jeg vil ha med svigers. [emoji44][emoji15]
Kanskje mamma lizm, men mest sannsynlig bare sambo og lege/ helsesøster/jordmor om jeg sliter med det.
Heldig at det er varm vind? [emoji4] det har vi litt og da er det helt greit, godt å få flytta på lufta[emoji23][emoji23]Sol og noenlunde varmt. Men vind
I det minste varierer været hver dag da [emoji14]Ja, det hadde jo vært fint, mitt spørsmål var om været [emoji23][emoji23] ikke akkurat nytt[emoji23][emoji23] men jeg er alltid nysgjerrig på hvordan været rundt om er[emoji16][emoji38]
Nja. Er sånn mellomting. Så litt usikker på hvordan kle meg og barna [emoji23] Men ligger på rundt 15 grader. Helt greit liksom. Sola varmer litt mer. Vinden temmer det mer [emoji23]Heldig at det er varm vind? [emoji4] det har vi litt og da er det helt greit, godt å få flytta på lufta[emoji23][emoji23]
Såå koselig [emoji7] godt at de å kan tenke litt på sånt noen ganger [emoji7]Jeg foreslo for samboeren at jeg kunne sjekke opp litt hoteller til vi skal til byen neste helg, men da fikk jeg beskjed om at nei, han visste hvilket hotell vi skulle ligge på allerede. Han ville gjerne sove på det samme hotellet vi var på i romjula da jeg var 9(?) uker på vei - for da hadde vi det så koselig [emoji173] vi var på kino og gikk innom burger king og kjøpte take away på tur tilbake til hotellrommet. Jeg hadde nesten glemt det, men det syntes han var så fint at han gjerne ville gjøre det igjen før familien utvides [emoji7]
Så fint [emoji16] håper vi får til en del innlegg så vi kommer litt nærmere mål før kvelden setter inn[emoji106][emoji106]Ungene mine løp ut på lekeplass med venner. Mannen bura seg inne på kjøkken med data. Jeg har tid nå![]()
Det er de. Stilig å få se påDe er imponerende flinke[emoji1]
Kakao med marshmallowHva er det?[emoji2]
Ikke helt. Rotesøvn på lillemor igjenLurt å prioritere litt søvn[emoji2] håper natta var god!
Ja. Håper det. Jeg har ikke energi til å sitte klistra her så veldig [emoji23]Så fint [emoji16] håper vi får til en del innlegg så vi kommer litt nærmere mål før kvelden setter inn[emoji106][emoji106]
Ja, ser det var jo altfor privat til å ha kjent deg såpass kort og...Svigermor er greit. Hu har gjort amming selv.
Men svigerfar som jeg hadde da kjent i kun 9 mnd... Nei. Heeelt feil. Jeg var 19 år. Prematur baby. Sonde og ammeskjold og full pakke. Alt var vanskelig da
Vi hadde besøk av de i fjor. Var råtøfft å se på [emoji123]Det er de. Stilig å få se på
Mmmm hørtes godt ut.Kakao med marshmallow
Det er så sant, er alltid spennende å se om morran[emoji23] ingen garanti for at det ligner på gårsdagens værI det minste varierer været hver dag da [emoji14]