Jupp, det verste for dem var nok hijaben, som dessverre var kortvarig her siden jeg ikke fikk jobb tok den av og fikk jobb med en gang.Da skal de jo ha hatt god tid til å bli vant til det ja. Haha2 år.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, det verste for dem var nok hijaben, som dessverre var kortvarig her siden jeg ikke fikk jobb tok den av og fikk jobb med en gang.Da skal de jo ha hatt god tid til å bli vant til det ja. Haha2 år.
![]()
Veldig glad jeg gjorde det når vi var på omvisningJepp.. Derfor man dessverre må spørre sitt sykehus før man pakker.
Bor på feil sted av landet jeg. Regn og atter regn
Ja jeg så det!8. Med ste, halv, hel og foster.
På bursdagen min [emoji173]Venter på (forhåpentligvis) positivt svar på visum ´søknaden til BF i disse dager. Så er planen at han kommer 3. juli[emoji813]pink
Jeg begynner å bli sinnsykt nervøs for å få avslag![]()
Må bade sammen med ham da. Heh...Hmm.. Kanskje det var det som skulle ril... En gang med til å tillate å bli badet så følte han det kanskje ikke var så værst allikevel [emoji23][emoji6]
Jupp, det verste for dem var nok hijaben, som dessverre var kortvarig her siden jeg ikke fikk jobb tok den av og fikk jobb med en gang.
Spurte min jm bare. Ikke vært på sykehusene.Veldig glad jeg gjorde det når vi var på omvisning
Nå er vi vel i mål på innlegg også... Bør det iallefall.Er ajour![]()
Men prøver kutte ned på antall varsler nå, så blir litt avsluttende svar og liking heller [emoji14]
NeiKunne jo ikke bli bedre enn det da!![]()
Ja gjør det..Får vurdere sånn.
Herlig med masse søsken.Ja jeg så det!
Det er mange!
Har bare en lillebror jeg. Samboer har det mer som deg. 4 halvsøsken. 1 hos mamman og 3 hos pappan
Haha ja [emoji56]Bor du på Vestlandet du også eller?![]()
Du ser sikkert smashing ut [emoji23]Haha ja. Beina er høyt. Og dasspapir putta i nesa for å ikke renne [emoji14] Haha
Er vi?Nå er vi vel i mål på innlegg også... Bør det iallefall.
Må vel det nå...Er vi i mål snart?
På bursdagen min [emoji173]
Håper dere får positivt svar [emoji4]
Føler meg smashing også [emoji23][emoji23]Du ser sikkert smashing ut [emoji23]
Leser ikke tegneserier.... [emoji6]What? [emoji33] Hva liker du da av tegneserier om du liker det da?
Foruten pondus. Leser jeg
EON. Nemi. Lønsj.
Ja. Ca de![]()
Jupp, redd for å bruke det i Norden igjen for vil absolutt ikke i samme situasjon igjenMåtte du kutte ut hijaben for å få jobb?!?![]()
Det høres ikke rett ut at det skal være sånn...![]()