♡ Skravletråd JUNI ♡

Hahaha ja. Mye er fått også da. Mamma hadde videobutikk. Tok det jeg ville ha når de solgte den ut [emoji14]

Aaah! Videobutikk!!! :D Jeg jobbet i flere år i kiosk hvor mesteparten av inntekten var på film-utleie :p (Nå følte jeg meg gammel :hilarious:) Men ihvertfall, vi fikk låne alle filmer gratis :p

Nøkkelen føler jeg er å si hu ikke har tatt sin siste røyk. For da er det alt man tenker på. Åååh. Den siste! Bare unngå å tenke på det. Ikke få panikk liksom. Det sier hu ene på jobben funker gull for hun da. Plutselig hadde hu ikke røyka oå over ett år. Men hu sier enda ikke hu har slutta eller tatt sin siste røyk. Selv om hu har jo det da [emoji14]
Haha :D
Orker ikke legge meg borti hvordan hun gjør det altså!

Ja det er jo ganske stor forskjell på 2 og 4 kg når de er nyfødte [emoji16][emoji23]
Ja. Var morsomt. Vår på da 4 mnd var like stor som søskenbarnet som var nyfødt. Bare vår var jo mye mer med [emoji14]

Aaah! Videobutikk!!! :D Jeg jobbet i flere år i kiosk hvor mesteparten av inntekten var på film-utleie [emoji14] (Nå følte jeg meg gammel :hilarious:) Men ihvertfall, vi fikk låne alle filmer gratis :p
Jeg også. Jobba der fra 15 til 18 år.
Greit det. Bonusen var at mamma fikk prøve filmer først. Nyheter kom på dvd med effekter ofte også fikk vi sr de først for å se om vi ville ha de på butikken [emoji14] Så fikk sett de lenge før alle andre.

Det er en hvit, en blå, en turkis, en rosa og to røde spinnere på vei. Så partall ja.

Litt mange? Så håper jeg noen er gode. De som kom i dag virket bra, spinner lenge synes jeg. Men ikke sammenlignet mot noe da.
Da har dere sikkert nok ja [emoji4]
Synes de fleste spinner likt jeg [emoji6]

Jeg også. Jobba der fra 15 til 18 år.
Greit det. Bonusen var at mamma fikk prøve filmer først. Nyheter kom på dvd med effekter ofte også fikk vi sr de først for å se om vi ville ha de på butikken [emoji14] Så fikk sett de lenge før alle andre.

Luksusjobb i de dager :D

Back
Topp