Hvor mange søsken har du?Jeg har bare en million søsken... [emoji14]
Han har kun en bror..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange søsken har du?Jeg har bare en million søsken... [emoji14]
Han har kun en bror..
Hahaha ja. Mye er fått også da. Mamma hadde videobutikk. Tok det jeg ville ha når de solgte den ut [emoji14]
) Men ihvertfall, vi fikk låne alle filmer gratis HahaNøkkelen føler jeg er å si hu ikke har tatt sin siste røyk. For da er det alt man tenker på. Åååh. Den siste! Bare unngå å tenke på det. Ikke få panikk liksom. Det sier hu ene på jobben funker gull for hun da. Plutselig hadde hu ikke røyka oå over ett år. Men hu sier enda ikke hu har slutta eller tatt sin siste røyk. Selv om hu har jo det da [emoji14]
Ja,ernoj veldig forskjell på sykehusene..Her har dem. Heldigvis.
Men nå er den vekk [emoji23]Ikke jeg heller... tenkte feire etter på [emoji23]
Ja. Var morsomt. Vår på da 4 mnd var like stor som søskenbarnet som var nyfødt. Bare vår var jo mye mer med [emoji14]Ja det er jo ganske stor forskjell på 2 og 4 kg når de er nyfødte [emoji16][emoji23]
Haha, nei da bllr det nok det farlige bilsetet [emoji13]Nope. Det får i så fall han gjøre. Han som ikke har føtter og kropp til å gå mer enn en km av gangen. Maks..
Ikke santOj. Såpass mange ja [emoji23] Greit. En million er riktig [emoji23]
Fortsatt 9 minutter bak her [emoji16]
Jeg også. Jobba der fra 15 til 18 år.Aaah! Videobutikk!!!Jeg jobbet i flere år i kiosk hvor mesteparten av inntekten var på film-utleie [emoji14] (Nå følte jeg meg gammel
) Men ihvertfall, vi fikk låne alle filmer gratis
![]()
8. Med ste, halv, hel og foster.Hvor mange søsken har du?
Lenge til?
) positivt svar på visum ´søknaden til BF i disse dager. Så er planen at han kommer 3. juli
Jepp.. Derfor man dessverre må spørre sitt sykehus før man pakker.Ja,ernoj veldig forskjell på sykehusene..
Da har dere sikkert nok ja [emoji4]Det er en hvit, en blå, en turkis, en rosa og to røde spinnere på vei. Så partall ja.
Litt mange? Så håper jeg noen er gode. De som kom i dag virket bra, spinner lenge synes jeg. Men ikke sammenlignet mot noe da.
Hahaha nei. Lurest det. Svigermor blir hissig når hu slutter å røyke. Hypnose funka ikke på hu. Hu har testa det meste såHaha
Orker ikke legge meg borti hvordan hun gjør det altså!
Det gikk fort [emoji23]Men nå er den vekk [emoji23]
Jeg også. Jobba der fra 15 til 18 år.
Greit det. Bonusen var at mamma fikk prøve filmer først. Nyheter kom på dvd med effekter ofte også fikk vi sr de først for å se om vi ville ha de på butikken [emoji14] Så fikk sett de lenge før alle andre.
Vi har braun thermoscan. Ser de kommer i nye modeller nåPrøvd en spesiell type som er bra?
Er ajourFortsatt 9 minutter bak her [emoji16]
Det er jo positivt, for da skrives det [emoji6]
Hvor gammel er hun?Ah. Samme her. Eldste skal på tur også