Rugerpåape2
Elsker forumet
God natt[emoji4]Sykt trøtt.. fikk ikke dupp i dag så nå klarer jeg ikke mer. Har trua på dere damer! God natt [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt[emoji4]Sykt trøtt.. fikk ikke dupp i dag så nå klarer jeg ikke mer. Har trua på dere damer! God natt [emoji4]
Ser det for meg.Heia heia!
Hopper opp og ned i sofaen (inni hodet hvertfall) [emoji23]
Bakgrunnsstøy.. Er sjeldent på. Da har jeg i så fall blafret for p finne noe, men ikke funner, og så satr på det beste jeg fant. Comedy central eller noe.. Og så drømt meg bort i tlf [emoji14]
Ja det bør gå144 innlegg på en halvtime går.
Logger av pc
Litt kjedelig, men noen må jo det ogsåUff...
Nei, ikke så vidt jeg vetJa greit å ha litt ekstra.. Fant vi egentlig ut på hvilket klokkeslett Tamara får tallene Fra?
Men øre funker bra [emoji4]Hørt rykter om det..
Han snakka om det leeeenge [emoji23] Til hsns forsvar var hun 2 kg.Hahahaha[emoji23][emoji23]
Jeg har bare en million søsken... [emoji14]Hans første møte med babyer. Det så jeg på mannen også.
Mens jeg vokste opp som barnevakt og trillepike [emoji14]
Lenge siden du konverterte?Jupp, skulle trodd de var vant til det nå da
Altfor mye på dvd faktisk... [emoji23]Godt det ikke var bare meg![]()
IsjNupp. Så begynner å bli tam brusa mi [emoji23]
Ikke jeg heller... tenkte feire etter på [emoji23]Jeg har enda ikke åpent kvikk lunsjen [emoji23]
Nei, ikke så vidt jeg vetJa greit å ha litt ekstra.. Fant vi egentlig ut på hvilket klokkeslett Tamara får tallene Fra?
Jepp..jeg må finne klær til i morgen, sjekke timeplanen til eldste og se hva de skal ha med til tur i morgen.Jager nok meg selv også kjapt etter 6000 er nådd da.
Nope. Det får i så fall han gjøre. Han som ikke har føtter og kropp til å gå mer enn en km av gangen. Maks..Haha, nei man triller ikke så langt hjem [emoji23]
Så grei deal daUffuff [emoji23]
Jeg og svigermor gjorde en deal i helga. Hennes forslag. Hun måtte slutte å røyke for å få ha lille T på besøk [emoji106]
Hvis du føder etter da?50 min kjøring. Om jeg føder før 26 . juli.
Her har dem. Heldigvis.De trusene ble jeg anbefalt å ha med selv om jeg ville bruke de...
Men er ikke noe stress hadde allerede pakket mye av det, måtte faktisk ta ut bleier og bind[emoji23][emoji23]
[emoji23] Brs vi har fantasien til såntSer det for meg.