Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Uff.. Nei.Ja det kan da umulig være gøy, selv for en katt!!,?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. Nei.Ja det kan da umulig være gøy, selv for en katt!!,?
Jeg abb på pondus da. Eliteserien vel og merke. For den er reklamefri.Ja det er mye reklame i sånne blader. Det er ikke gøy.
Ja greit å ha litt ekstra.. Fant vi egentlig ut på hvilket klokkeslett Tamara får tallene Fra?Det er akkurat etter stat, så litt mer er jo greit
Jeg lurte pappa til å melde meg inn i friendsklubben. Så alt på dvd jeg også [emoji23][emoji23]

Hans første møte med babyer. Det så jeg på mannen også.Herregud.. Haha..
Jeg har enda ikke åpent kvikk lunsjen [emoji23]Åh. En slurk pepsi max var digg. Endelig tid biiiittelitt [emoji23]
Hva liker du å ha på som bakgrunnsstøy?
Jeg er så dårlig på å følge med på serier så fint med noe som ikke krever så mye oppmerksomhet![]()
Uff...Vi er så godt som helt sist på ruta. Muligens faktisk absolutt helt sist
Ikke kommet så langt enda??Men man skulle legge seg, ja?
Legger meg nok med headset på og noe hard musikk... [emoji87]Typisk, det. Du får legge en pute over eller hive på ei klype på nesa.
Nupp. Så begynner å bli tam brusa mi [emoji23]Nam. Ikke tid å helle brus..
Haha, nei man triller ikke så langt hjem [emoji23]Ja, ikke 50 min..med kjøring..
Ja, har jo til og med kjøpt en sånn! Hva trodde han vi skulle med den??
De trusene ble jeg anbefalt å ha med selv om jeg ville bruke de...Ja. Det, og babytøy.. Og nettingtruser. Hadde de her.
Så.. Må ha med hjemreisetøy, ammebher og innlegg evt, og EVT om jeg vil ha tøfler/kosetøy der borte. Kanskje noe underholdning (.. Lader til tlf) og snacks...
Tenkte ta med en tskjorte til gubben og. I tilfelle han svetter ut sin under fødsel. Eller spyr på seg.
Jepp, det er en fordel..Holde dem unna matbordet mao....
Jupp, skulle trodd de var vant til det nå daHaha, det er så sykt merkelig hvor utrolig viktig svin og alkohol blir for noen etter familiemedlemmer konverterer. Er liksom så det blir at det er svin og alkohol som bestemmer om du er norsk eller ikke![]()
Nå på plass i sengaIkke kommet så langt enda??
Haha, ja husker dem [emoji6]Lettbeint underholdning fra en Ranch (?). Ganske mange av de som spilte i that 70`s show som er medSå om du feks liker Ashton Kutcher så er den helt ok
![]()
Uffuff [emoji23]Hallo. Min farmor storrøyker og sagt de siste 25 årene at hu er så gammel nå at det er ikke vits [emoji23] Sa hu når jeg var lita. Og nå til mine barn [emoji85]
Nei. Skulle fått inn mer på dagtid. Innrømmer jeg ikke har så god tid alltid selv da. Men det skulle helt klart vært fordelt bedre. Fått avslutta det før 22Begynner å bli litt lei jeg og.. Men kjører helt inn.
Bare så dumt at det må bli sånn kjør hver kveld, det er slitsomt i lengden, og da bllr det ikke moro heller...
9 her [emoji6]11...