Vi er så godt som helt sist på ruta. Muligens faktisk absolutt helt sistSent det og da. Her er den her kl 12 ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er så godt som helt sist på ruta. Muligens faktisk absolutt helt sistSent det og da. Her er den her kl 12 ca.
Satser på at hun sover [emoji4]Ja, men mannen tok henne så da sover hun nok nå, og så legger jeg meg.
Var vel planen. Men gjerne litt som å se en serie. Bare en episode til.Men man skulle legge seg, ja?
Herlighet. Men den går jo om igjen og om igjen på tv 2 konstant [emoji23]

Bra det.. Snart i mål uansett, så. Går greit å legge seg trorbjeg.Ja, men mannen tok henne så da sover hun nok nå, og så legger jeg meg.
Absolutt. Og dere burde fått komme på besøkJa, jeg synes et sånt brev snart burde kommet ja.
Ja det er mye reklame i sånne blader. Det er ikke gøy.Lykken er stor da altsåSyns det er kjedelig med de bladene hos frisør med mote og ting. Det er mer reklame enn gøy
Hallo. Min farmor storrøyker og sagt de siste 25 årene at hu er så gammel nå at det er ikke vits [emoji23] Sa hu når jeg var lita. Og nå til mine barn [emoji85]Søte pålegg altså. Leverpostei er jo sunnere [emoji14]
Herregud.. Haha..Haha ja.
Svogern var lik da. Broren hans. Han holdt hu også tippa hodet biiiittelitt til siden. Og han ba oss ta ungen for han trodde han hadde helst drept ungen [emoji85]
Jager nok meg selv også kjapt etter 6000 er nådd da.Haha, nei ikke i dag [emoji6]
Så du bestilte der ja.JEg trodde jeg hade bestlt 8 totalt, vi får se hva som kommer... jeg har da sånnsett oversikten på wish.
Typisk, det. Du får legge en pute over eller hive på ei klype på nesa.Ja. Men håper jeg sovner raskt. Sitter nede. Men hører mannens snorking ned....
Ja så det [emoji16]Veldig, veldig nære
50 min kjøring. Om jeg føder før 26 . juli.Bor dere langt unna sykehuset da?
Heia heia!Det må vi klare, det er ikke så mye!
Nam. Ikke tid å helle brus..Åh. En slurk pepsi max var digg. Endelig tid biiiittelitt [emoji23]
Begynner å bli litt lei jeg og.. Men kjører helt inn.Lei og trøtt. så jeg avslutter
Jeg lurte pappa til å melde meg inn i friendsklubben. Så alt på dvd jeg også [emoji23][emoji23]Det gjør den [emoji14] Og så ligger alt på Netflix, og når DVD`er var på topp så kjøpte jeg faktisk hele serien på DVD![]()
Skal vise ham den når den kommer. Ble sendt i dag fra lageret visst.Hehe, spørr ham.
Hahahaha[emoji23][emoji23]Haha ja.
Svogern var lik da. Broren hans. Han holdt hu også tippa hodet biiiittelitt til siden. Og han ba oss ta ungen for han trodde han hadde helst drept ungen [emoji85]