♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja det er mye reklame i sånne blader. Det er ikke gøy.
Jeg abb på pondus da. Eliteserien vel og merke. For den er reklamefri.

For bladet er faktisk alt annet av andre serier og reklame i overtall enn hva selve pondus er der.

Hva liker du å ha på som bakgrunnsstøy? :)

Jeg er så dårlig på å følge med på serier så fint med noe som ikke krever så mye oppmerksomhet :rolleyes:

Bakgrunnsstøy.. Er sjeldent på. Da har jeg i så fall blafret for p finne noe, men ikke funner, og så satr på det beste jeg fant. Comedy central eller noe.. Og så drømt meg bort i tlf [emoji14]

Ja. Det, og babytøy.. Og nettingtruser. Hadde de her.
Så.. Må ha med hjemreisetøy, ammebher og innlegg evt, og EVT om jeg vil ha tøfler/kosetøy der borte. Kanskje noe underholdning (.. Lader til tlf) og snacks...

Tenkte ta med en tskjorte til gubben og. I tilfelle han svetter ut sin under fødsel. Eller spyr på seg.
De trusene ble jeg anbefalt å ha med selv om jeg ville bruke de...

Men er ikke noe stress hadde allerede pakket mye av det, måtte faktisk ta ut bleier og bind[emoji23][emoji23]

Haha, det er så sykt merkelig hvor utrolig viktig svin og alkohol blir for noen etter familiemedlemmer konverterer. Er liksom så det blir at det er svin og alkohol som bestemmer om du er norsk eller ikke :P
Jupp, skulle trodd de var vant til det nå da

Hallo. Min farmor storrøyker og sagt de siste 25 årene at hu er så gammel nå at det er ikke vits [emoji23] Sa hu når jeg var lita. Og nå til mine barn [emoji85]
Uffuff [emoji23]
Jeg og svigermor gjorde en deal i helga. Hennes forslag. Hun måtte slutte å røyke for å få ha lille T på besøk [emoji106]

Begynner å bli litt lei jeg og.. Men kjører helt inn.

Bare så dumt at det må bli sånn kjør hver kveld, det er slitsomt i lengden, og da bllr det ikke moro heller...
Nei. Skulle fått inn mer på dagtid. Innrømmer jeg ikke har så god tid alltid selv da. Men det skulle helt klart vært fordelt bedre. Fått avslutta det før 22 :) Og ikke kriiiiise for kl 0000 nærmer seg !

Back
Topp