♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei. Skulle fått inn mer på dagtid. Innrømmer jeg ikke har så god tid alltid selv da. Men det skulle helt klart vært fordelt bedre. Fått avslutta det før 22 :) Og ikke kriiiiise for kl 0000 nærmer seg !
Ja det hadde vært bedre. Men det er jo heller ikke.lett. Er jo på jobb liksom... Selv om jeg fikk inn 50 innlegg omtrent i løpet av arbeidsdagen [emoji6]

Håper hun klarer det. Hun har nemlig klart å slutte under graviditet /amming selv før.. Men begynt hver gang igjen.
Nøkkelen føler jeg er å si hu ikke har tatt sin siste røyk. For da er det alt man tenker på. Åååh. Den siste! Bare unngå å tenke på det. Ikke få panikk liksom. Det sier hu ene på jobben funker gull for hun da. Plutselig hadde hu ikke røyka oå over ett år. Men hu sier enda ikke hu har slutta eller tatt sin siste røyk. Selv om hu har jo det da [emoji14]

Hahaha.. en million faktisk.

Jeg har 3. Med godt mellomrom.
Han har 1. 11 mnd mellom [emoji23]
Vel. Jeg har pr nå.. 8 stk. (3 ste.. 1 hel, 2,5 år yngre.. 3 halv, hhv 9, 13 og 17 år yngre)
Han har 1...
Sju år yngre..

Nei, ikke så vidt jeg vet
Det kan umulig være midnatt, for etter mine beregninger i går midnatt manglet vi sånn ca 668 innlegg eller noe. Men Tamara sa at vi manglet 400 ca. Så det må ha vært et senere tidspunkt. Noen av oss skravlet jo en del rett over midnatt og frem til 01, så tror nok at det må være nærmere...

Han snakka om det leeeenge [emoji23] Til hsns forsvar var hun 2 kg.

Når han unge kom til verden 4 mnd etter var ungen 4.5 kg [emoji14] Så virka nok mer stabilt for hans del da [emoji23]
Ja det er jo ganske stor forskjell på 2 og 4 kg når de er nyfødte [emoji16][emoji23]

Back
Topp