>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jeg er også sulten. [emoji23][emoji23][emoji23] Klarer ikke enda da..Jeg måtte åpne kvikk-lunsjen, ble sulten [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også sulten. [emoji23][emoji23][emoji23] Klarer ikke enda da..Jeg måtte åpne kvikk-lunsjen, ble sulten [emoji23]
Ser den da. Gubben ser alltid på noe her..
75 min.Hvis du føder etter da?
Det er jo en super deal [emoji16]Uffuff [emoji23]
Jeg og svigermor gjorde en deal i helga. Hennes forslag. Hun måtte slutte å røyke for å få ha lille T på besøk [emoji106]
Hahaha ja. Mye er fått også da. Mamma hadde videobutikk. Tok det jeg ville ha når de solgte den ut [emoji14]Jaaa... Like greit å ikke tenke på hvor mye penger som gikk til det![]()
Jau, men merkelig nok har det gått greit i senere tid og.Var nok glad for å bli redda, så bare overlevde vasken.... Om så det ikke er noe de liker særlig godt til vanlig [emoji23]
Ja det hadde vært bedre. Men det er jo heller ikke.lett. Er jo på jobb liksom... Selv om jeg fikk inn 50 innlegg omtrent i løpet av arbeidsdagen [emoji6]Nei. Skulle fått inn mer på dagtid. Innrømmer jeg ikke har så god tid alltid selv da. Men det skulle helt klart vært fordelt bedre. Fått avslutta det før 22Og ikke kriiiiise for kl 0000 nærmer seg !
Ja, sånn nesten oppå meg ;-)Så bra..sover snuppa?
Litt over 6 år siden [emoji4]Lenge siden du konverterte?![]()
Ja, pondus er bra.Pondus er morsomt altsåFy det er mange gullkorn der [emoji14] Burde leses.
Nøkkelen føler jeg er å si hu ikke har tatt sin siste røyk. For da er det alt man tenker på. Åååh. Den siste! Bare unngå å tenke på det. Ikke få panikk liksom. Det sier hu ene på jobben funker gull for hun da. Plutselig hadde hu ikke røyka oå over ett år. Men hu sier enda ikke hu har slutta eller tatt sin siste røyk. Selv om hu har jo det da [emoji14]Håper hun klarer det. Hun har nemlig klart å slutte under graviditet /amming selv før.. Men begynt hver gang igjen.
Så flink. Sikkert mye sommeravslutninger og slikt også nå da.Ja det hadde vært bedre. Men det er jo heller ikke.lett. Er jo på jobb liksom... Selv om jeg fikk inn 50 innlegg omtrent i løpet av arbeidsdagen [emoji6]
Vel. Jeg har pr nå.. 8 stk. (3 ste.. 1 hel, 2,5 år yngre.. 3 halv, hhv 9, 13 og 17 år yngre)Hahaha.. en million faktisk.
Jeg har 3. Med godt mellomrom.
Han har 1. 11 mnd mellom [emoji23]
Det kan umulig være midnatt, for etter mine beregninger i går midnatt manglet vi sånn ca 668 innlegg eller noe. Men Tamara sa at vi manglet 400 ca. Så det må ha vært et senere tidspunkt. Noen av oss skravlet jo en del rett over midnatt og frem til 01, så tror nok at det må være nærmere...Nei, ikke så vidt jeg vet
Hihi. God dealJa, pondus er bra.
Mannen får, jeg leser. Guttungen får Donald, alle leser ;-)
Da skal de jo ha hatt god tid til å bli vant til det ja. HahaLitt over 6 år siden [emoji4]
Og du?
Lenge til?Håper på litt selskap om kveldene snart ja![]()
Jepp!Det er jo en super deal [emoji16]
Oj. Såpass mange ja [emoji23] Greit. En million er riktig [emoji23]Vel. Jeg har pr nå.. 8 stk. (3 ste.. 1 hel, 2,5 år yngre.. 3 halv, hhv 9, 13 og 17 år yngre)
Han har 1...
Sju år yngre..
Ja det er jo ganske stor forskjell på 2 og 4 kg når de er nyfødte [emoji16][emoji23]Han snakka om det leeeenge [emoji23] Til hsns forsvar var hun 2 kg.
Når han unge kom til verden 4 mnd etter var ungen 4.5 kg [emoji14] Så virka nok mer stabilt for hans del da [emoji23]