♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei stakkars pus [emoji20]
Hvor mange liv har han brukt nå?
Ingen oversikt. Men vet ikke om de teller så godt. Han "falt" bare 1 etg i pipa, og ble hentet samme dag ut.
Og han klarer seg vel noen dager under huset [emoji14] Bare.. Skrekkelig kjedelig.. Og sultent. [emoji33]

Haha [emoji14]
Ja... For meg er det en mormor som stadig prøver å få meg til å spise svin :P
Familien har gitt meg opp, men har noen som erter med at de skal gi barna svin ja også drømmer vist noen om å sjenke mannen

Kanskje jeg bare skulle legge meg, mannen ligger og venter sammen med våken frøken...

Det gjenstår 249 innlegg, og jeg klarer å se om stat beveger seg over 31 866409 på mobilen fra senga.

Det er faktsik mulig dere klarer det før jeg har pussa tenner og kommet meg i seng :P

Forståelig det da. Han trodde vel sin siste time hadde kommet [emoji14] Han prøver vel ikke på det mer da, forhåpentligvis :)
Vel, han gjorde ikke det nei. Bor ikke der lenger da [emoji14]

Familien har gitt meg opp, men har noen som erter med at de skal gi barna svin ja også drømmer vist noen om å sjenke mannen
Haha, det er så sykt merkelig hvor utrolig viktig svin og alkohol blir for noen etter familiemedlemmer konverterer. Er liksom så det blir at det er svin og alkohol som bestemmer om du er norsk eller ikke :P

Back
Topp