Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, [emoji23]Noe av det første mannen kjøpte da jeg ble gravid var sånn pannetermometer. Han har det i nattbordet sitt og måler om vi har feber hver gang han føler seg litt varm. Snakk om ..hønefar?
Vi begynner rundt 1630. Og tar det ut til rundt senest 19. Mange barn. Og enda flere av de minste som gjerne bør legge seg til de faste tidene. Så da er det jo greitIngen av oss har vokst opp med å feire st.hans, så sikkert derfor. Og så har vi prioritert søvn for ungene.
Men nå begynner de å bli så store at de kan være oppe lenger [emoji6]
Ja den er litt spiss.Den så skummelt ut, her er våre
![]()
Takk. Lurte på nå !350 igjen!
(vel, 351)
Ja, han er til å bli overgitt av i blant. Han har vel aldri tenkt på det [emoji23]Ehh... KNEKKER i bilstol, så HOLDE er bedre???
Jeg er spemt på hvor nære vi er nå.Han kom. Og jeg er trøtt. Men vi er snart i mål
Synes disse her også spinner bra. Særlig etter at jeg opererte den som ikke spant så ba så den har kulelageret samme vei inni som den andre. Da kom dise knappene man holde på bedre på plass og den spinner jevntJa den gjør det [emoji4]
Spinner som.bare det og.
Vi begynte. Men den falt rett og slett bort [emoji85]God kveld damer![]()
Hvordan har dagen deres vært? Noen flere som ser serien The ranch på Netflix? [emoji14] Har litt sansen for den jeg, enkel uderholdning![]()
Post.. Klokka elleve...?Mann. Og post. Så spinning all the night... eller noe sånn
Jupp eller hormonell [emoji6]Haha.. Ja. Føles godt at jeg ikke er alene om å synes han er teit, liksom.. Det er ikke bare jeg som er 'prippen' eller hva enn man vil kalle det. [emoji14]
Ja heldigvisHelt sant. Flere dager igjen da![]()
Tallene ser vel gode ut nå daMå greie det når jeg holder meg oppe for å se det![]()
Ja, han er til å bli overgitt av i blant. Han har vel aldri tenkt på det [emoji23]
Kan ikke KJØRE noe sted med nyfødt! Tror kanskje han heller tenkte man måtte trille dem i vogna fra sykehuset. Vel. Om ikke det og var farlig da.
Nupp [emoji14] Mest glsd i syltetøy de. Føler de fleste eldre er det. Og brunostDa spiste de ikke nok leverpostei.
Ja da må vi kalte det [emoji6]Må greie det når jeg holder meg oppe for å se det![]()
Ja tror det [emoji13]Må vi jage deg etter ett visst klokkeslett?
Post.. Klokka elleve...?
Ja vært grått og kaldt i dag. Blåser sånn. Sikkert egentlig bare en svak vind for dere [emoji13]Helst begge deler. Sommeren er dog begrederig for tiden.
Ok. Prøve huske det. Men ikke i dag dessverre. Men kan jage deg når 6000 er nådd [emoji23]Ja tror det [emoji13]
Kl 23 [emoji13]