♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld damer :)

Hvordan har dagen deres vært? Noen flere som ser serien The ranch på Netflix? :p Har litt sansen for den jeg, enkel uderholdning :p

Noe av det første mannen kjøpte da jeg ble gravid var sånn pannetermometer. Han har det i nattbordet sitt og måler om vi har feber hver gang han føler seg litt varm. Snakk om ..hønefar?
Hahah, [emoji23]

Da er det bare å være oppmerksom på at disse pannetermometerene sjelden viser rett [emoji6]
Må iallefall sjekkes opp mot rektal måling for å se om det er i nærheten.

Ingen av oss har vokst opp med å feire st.hans, så sikkert derfor. Og så har vi prioritert søvn for ungene.

Men nå begynner de å bli så store at de kan være oppe lenger [emoji6]
Vi begynner rundt 1630. Og tar det ut til rundt senest 19. Mange barn. Og enda flere av de minste som gjerne bør legge seg til de faste tidene. Så da er det jo greit :)

Ehh... KNEKKER i bilstol, så HOLDE er bedre???
Ja, han er til å bli overgitt av i blant. Han har vel aldri tenkt på det [emoji23]
Kan ikke KJØRE noe sted med nyfødt! Tror kanskje han heller tenkte man måtte trille dem i vogna fra sykehuset. Vel. Om ikke det og var farlig da.

Ja den gjør det [emoji4]
Spinner som.bare det og.
Synes disse her også spinner bra. Særlig etter at jeg opererte den som ikke spant så ba så den har kulelageret samme vei inni som den andre. Da kom dise knappene man holde på bedre på plass og den spinner jevnt :)

Ja, han er til å bli overgitt av i blant. Han har vel aldri tenkt på det [emoji23]
Kan ikke KJØRE noe sted med nyfødt! Tror kanskje han heller tenkte man måtte trille dem i vogna fra sykehuset. Vel. Om ikke det og var farlig da.

Hehe. Da bør man med fordel bo litt nært sykehuset.

Men altså.... babybilstol er kjekt å ha. Der kan de faktisk ligge uten å knekke. Trygt. Nemlig :)

Post.. Klokka elleve...?

Nei,da, posten kom nok sånn mellom 17 og 18 men ingen av oss var ute etter.... vel, jeg sjekket ca 1720 da var den ikke kommet, så en gang etter det da.

(Never mins at ifølge posten SKAL all post vræe levert innen 17)

Back
Topp