Hurra for det [emoji16]Det gjentrår under 500 innlegg! Og en time
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for det [emoji16]Det gjentrår under 500 innlegg! Og en time
Ja jeg ligger 15 min bak dere [emoji6]
Da satser vi på at det kom innlegg mellom. Noe annet ville vært rart.
Det klarer vi vel rimelig greit.Det gjentrår under 500 innlegg! Og en time
Hurra!!! [emoji16]
Gir meg troa tilbake [emoji16]
Ja her kom ikke den rosa til frøkna... Bare den ene som ble bestilt for seg selv...De blir nok kjempeglade ja. Heldigvis den jeg har bestilt to av (gullfarget) så da får begge samme dag, dumt om det kom en rosa...
Skal det!Ja kan fort skje noe nå. Sov og hvil.
Sove godt ! [emoji1][emoji1]Sykt trøtt.. fikk ikke dupp i dag så nå klarer jeg ikke mer. Har trua på dere damer! God natt [emoji4]
Haha, det går deg nok til [emoji6]Nåja. Jeg skal sitte her i stolen min og le av ham, var planen.![]()
Han var ikke særlig tøff da han kom opp av pipa [emoji23][emoji23]Aww, stakkar liten! For tøff for sitt eget beste. Heldigvis gikk det bra med han!![]()
Jeg er 6min bak.. Ser jeg.9 min bak nå, synker tempoet??
Var 16 min bak på det meste [emoji6]
Ja her kom ikke den rosa til frøkna... Bare den ene som ble bestilt for seg selv...
Det klarer vi vel rimelig greit.
God nattSykt trøtt.. fikk ikke dupp i dag så nå klarer jeg ikke mer. Har trua på dere damer! God natt [emoji4]
Ska det komme brev fra bhg?Mannen. Og med ham dagens post. Ikke brev fra bhg i dag heller!! Men to spinnere og et donald
Hurra for det [emoji16]
Ja den gjør det [emoji4]Jøsses. Så ut som en sånn stjerne de ninjaene bruker? [emoji23]
Ja, tydeligvis. Ble en stykk våt katt etterpå. Måtte vaskes. Gikk bra, var såå ydmyk at han tok ikke ut en klo engang.Oi! Eventyr lysten han da[emoji50]