Ja kan fort skje noe nå. Sov og hvil.Skal sove hele uka jeg nå. Kan jo plutselig gå i fødsel for alt jeg vet, greit å lade opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan fort skje noe nå. Sov og hvil.Skal sove hele uka jeg nå. Kan jo plutselig gå i fødsel for alt jeg vet, greit å lade opp.
Go go go ! Heia heia !Det gjentrår under 500 innlegg! Og en time
Nåja. Jeg skal sitte her i stolen min og le av ham, var planen.Hahaha, dævver [emoji23][emoji23][emoji23][emoji13][emoji16]
En som må lese seg litt opp før han blir pappa [emoji23]
Aww, stakkar liten! For tøff for sitt eget beste. Heldigvis gikk det bra med han!En gang falt han ned pipa. Altså...
Var åpen peis.. Også fant vi ham ikke.. Før vi tilslutt oppdaget at han var nedi der..!
Herregud.... Altså.. Hvorfor?!
Var heldigvis ei luke i etasjen under, så man kunne plukke ham opp. Han var helt grå av aske. [emoji58]
Hmmm. Hvem.var det?
Jøsses. Så ut som en sånn stjerne de ninjaene bruker? [emoji23]Ja se her [emoji16]
Dette går [emoji16]
Og Grattis med spinnere [emoji16]
Storebror fikk også en i posten i dag, denne
I gull![]()
9 min bak nå, synker tempoet??Haha.. Henger etter jeg og ser jeg...
Post? Nå?!
Joda, men vi har ikke prioritert det.Åh? Er det ikke rundt dere?
Ja. Bra det daDe blir nok kjempeglade ja. Heldigvis den jeg har bestilt to av (gullfarget) så da får begge samme dag, dumt om det kom en rosa...
Ja, jeg lurte på om han mente alvor altså. Holdt på å dævve av latter [emoji23]De kan jammen overraske en [emoji23]
Oi! Eventyr lysten han da[emoji50]En gang falt han ned pipa. Altså...
Var åpen peis.. Også fant vi ham ikke.. Før vi tilslutt oppdaget at han var nedi der..!
Herregud.... Altså.. Hvorfor?!
Var heldigvis ei luke i etasjen under, så man kunne plukke ham opp. Han var helt grå av aske. [emoji58]
I dag?Nesten så jeg må lage. Bare fordi jeg kan [emoji7][emoji33][emoji23]
Ah. Det er feil leverpostei da.Hadde overlevd der. De kjøpte som regel ovnsbakt leverpostei. [emoji23]
Ja jeg er også gåen fra i går [emoji23]Jeg også. Og er gåen fra i går også med livredderprøven og det. Ble helst vondt i hånda av den annedukka [emoji23][emoji23]
Hver sitt valg ja. Hadde ikke brydd meg jeg heller hadde det ikke vært for svigers [emoji1]Joda, men vi har ikke prioritert det.
Den så skummelt ut, her er våreJa se her [emoji16]
Dette går [emoji16]
Og Grattis med spinnere [emoji16]
Storebror fikk også en i posten i dag, denne
I gull![]()
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] AhahahahaJa, jeg lurte på om han mente alvor altså. Holdt på å dævve av latter [emoji23]
Lurer på hvordan han blir med bading. Går vel ikke an det heller [emoji23]
Min øver seg. Men er sååå dårlig på det. Å være streng osv.Han min kommer til å være snurra 15 ganger rundt lillefingeren på dattera med en gang hun kommer. Klarer ikke å si nei til unger..