>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Åh? Er det ikke rundt dere?Ja det er trist. Har i grunnen aldri feiret før vi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh? Er det ikke rundt dere?Ja det er trist. Har i grunnen aldri feiret før vi..
Han får tilbudet hver sommer når vi er hjemme hos foreldrene mine og pappa driver krabbefiske. Har enda ikke takket ja [emoji28]Hahaha! Kan være det ja.![]()
Ja da bør han komme snart.Jeg er av dem som egentlgi legger meg på denne tiden, men nå vil jeg helst se dette her i mål
Om ikke mannen snart kommer hjem da... han burde da vel det... styremøte fra 19
Nåh..! Durtene er viktige, ser du. Så jeg hadde blitt sur om han smørte vekk durtene [emoji28][emoji28]Farfar smører. Og han ble sur om vi gjorde annet hos han da. [emoji14]
Jeg også. Glemmer den litt ut. [emoji56]Måtte bare innom. Lenge siden sist..
Post? Nå?!Ok jeg ble distrahert, men dere klarte dere helt fint uten meg 14,5 etterfulgt av 12,9
Vis vedlegget 227945
(distraksjon: Posten kom. Ungenes to første spinnere)
Hmmm. Hvem.var det?Når man snakker om sola, lyd fra kjelleren... var de tmannen tro? Eller en unge på vift?
Hehei. 500 noe [emoji123]Ok jeg ble distrahert, men dere klarte dere helt fint uten meg 14,5 etterfulgt av 12,9
Vis vedlegget 227945
(distraksjon: Posten kom. Ungenes to første spinnere)
Ja si det...Nei. Rekker ikke se hva som skjer andre steder heller på forumet. Men når de hadde terminkonk og de, da var jo noen der over 20 k om dagen i innlegg. Hvor er alle de som var superaktive der blitt av mon tro? [emoji1]
Ja det går nok bra [emoji6]Går nok bra. Altså. Uhell kan skje
Jeg også. Og er gåen fra i går også med livredderprøven og det. Ble helst vondt i hånda av den annedukka [emoji23][emoji23]Samme her [emoji23]
Sliten i fingrene i grunnen [emoji23]
Gubben her er så rar..Hahahaha, makan! Merker jeg er litt glad for at kompisene til mannen har fått opptil flere unger hver, han har jo faktisk ganske grei peiling på sånt [emoji28]
Hahaha heldigvis [emoji23]Greys er på 13 iallefall. Men det er litt mer variasjon over tema i episodene da [emoji23]
Hahah, ja er jo måte på hvor mange skumle dyr det er der ute [emoji23]Begrenset hvor artig det er. Sesong 13 liksom..
De kan jammen overraske en [emoji23]Seriøst, kan han SÅ lite liksom [emoji23][emoji23]
Her fikk jeg beskjed om at de hadde ALT altså.De har ikke så mye på sykehuset her i følge dem... Så tenker å ha med det meste..
Kanskje det er en sånn skrekkblandet fryd, at det egentlig skremmer han litt?Han får tilbudet hver sommer når vi er hjemme hos foreldrene mine og pappa driver krabbefiske. Har enda ikke takket ja [emoji28]
Nesten så jeg må lage. Bare fordi jeg kan [emoji7][emoji33][emoji23]Jepp. Deilige saker.. Gledes!!
Hadde overlevd der. De kjøpte som regel ovnsbakt leverpostei. [emoji23]Nåh..! Durtene er viktige, ser du. Så jeg hadde blitt sur om han smørte vekk durtene [emoji28][emoji28]
Han min kommer til å være snurra 15 ganger rundt lillefingeren på dattera med en gang hun kommer. Klarer ikke å si nei til unger..Gubben her er så rar..
Han er kjempeteit, trangsynt og in the moment egoist..
Men, på andre ting er han skikkelig panisk og. Han kommer til å bli gråhåra det neste året. (alt blir å være skummelt)