Takk.Lykke til
Har noen sider til jeg kan gå gjennom, men jeg henger nå 10 min bak dere [emoji6] så blir innlegg uansett [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.Lykke til
Åååh hjemmelaga potetsalat. Søren. Det er godtJa. Potetsalat er must den dagen! [emoji14]
Og med litt grilling da.
Wooow!
Ja det må du [emoji16]Straks i seng her, må prestere på jobb i morgen
Burde gjerne sjekke?Når man snakker om sola, lyd fra kjelleren... var de tmannen tro? Eller en unge på vift?
GøøyDa ble visst tempoet 15
Vis vedlegget 227941
Ha en.. Eh.. God dusj!Jeg stikker i dusjen
HerligJa det er sykt mye innlegg [emoji16]
Jeg er natteravn [emoji13]Hahaha. Nei. Noen er kjempegode natteravner [emoji170] Sånn helst vil jeg legge meg tidlig. Men får det ikke til uansett [emoji23]
Farfar smører. Og han ble sur om vi gjorde annet hos han da. [emoji14]TAKK! Gjør jeg og. Samboer synes jeg er rar som gjør sånn.
Av hva da?Begrenset hvor artig det er. Sesong 13 liksom..
Neida. Jobber hardt alle av oss! Men hver enkelt som er med og skravler fort hjelper jo!JEg e nok slett ikke alene ansvarlig for at tempoet stiger heller![]()
Ja denne skal vi dra i land!Noen er mer natteravner enn andre. JEg er ikke egentlig det, men denne her vil jeg helst se i mål!
Å ja. Men han vil ikke være med? Drømmer er vel bedre enn realitetenNei, det er nok ikke enkelt. Må le litt av han som ligger og drømmer om det når han faktisk har en svigerfar som driver fiske (ikke i Alaska, da..) og gjerne vil ha han med på en tur.. Hvis han vil.
Hurra [emoji16]Helt sikkert, de er nemmelig under tusen nå og ny oppdaering om et miutt
Så bra [emoji16]Slett ikke, jeg har jo troen på dette!
Hahahaha, makan! Merker jeg er litt glad for at kompisene til mannen har fått opptil flere unger hver, han har jo faktisk ganske grei peiling på sånt [emoji28]Gubben kom inn med ørten poser her.. Svigermor har kjøpt og arvet en hel masse ting til Theo! Hva skal jeg med TRE dyner?
Ehh.. Eller flere.. Jeg tror det er flere. Ser ut som flere.. Mamma kan få en, til overnattingsbesøk
Også holdt jeg på å dævve på meg her i stad. Nevnte at "om han skulle ha pakket fødebagen, måtte han... Ha med klær til baby".
Samboer: Klær?! Pakkes de ikke bare inn i pledd da?!
Meg: Ehhh.. Nei. Du får de dårlig inn i bilstolen i kun iført pledd, f.eks.
S: Bilstol?! NYFØDTE kan da ikke sitte i bilstol? Da knekker de vel?!
M: Nehei, skal man kaste dem i bagasjen i pleddet sitt liksom..?
S: Ehh.. Holde dem i armene?
Trygt gitt.... [emoji85]
Haha, ja det var kanskje litt unødvendig [emoji23]Fikk en pakke fra Zalando i dag.
En hvit og orange eske (som vanlig).
Masse luftfylte beskyttelses dingster.
Varene i midten.
Så kommer spørsmålet, hvorfor ha manne luftfylte beskyttelsesputer rundt 8 nye truser til gutten?
De har ikke så mye på sykehuset her i følge dem... Så tenker å ha med det meste..Jeg.. Bryr meg egentlig ikke så hardt altså. Følte ikke jeg trengte noe sist, og vet de har alt som trengs på sykehuset. Gubben hadde sikkert googla om han måtte. Evt kun pakket kjeks [emoji23]
Haha nei det er ikke det gitt. Jeg er ufrivillig natteravn ofte pga hodepine og piping i øra da. Men prøver holde meg herifra pga det hjelper ikke med søvn liksom. Så ofte blir det alt fra 2 timer til 8 timer. Sjelden 8 lengre daJeg er natteravn [emoji13]
Tror jeg var i seng rett før 02 i går [emoji85]
Men.det fører jo til bare 4 timers søvn, og over tid er jo ikke det bra...