♡ Skravletråd JUNI ♡

Hahaha. Nei. Noen er kjempegode natteravner [emoji170] Sånn helst vil jeg legge meg tidlig. Men får det ikke til uansett [emoji23]
Jeg er natteravn [emoji13]
Tror jeg var i seng rett før 02 i går [emoji85]

Men.det fører jo til bare 4 timers søvn, og over tid er jo ikke det bra...

JEg e nok slett ikke alene ansvarlig for at tempoet stiger heller ;)
Neida. Jobber hardt alle av oss! Men hver enkelt som er med og skravler fort hjelper jo!

Nei, det er nok ikke enkelt. Må le litt av han som ligger og drømmer om det når han faktisk har en svigerfar som driver fiske (ikke i Alaska, da..) og gjerne vil ha han med på en tur.. Hvis han vil.
Å ja. Men han vil ikke være med? Drømmer er vel bedre enn realiteten :P

Gubben kom inn med ørten poser her.. Svigermor har kjøpt og arvet en hel masse ting til Theo! Hva skal jeg med TRE dyner?
Ehh.. Eller flere.. Jeg tror det er flere. Ser ut som flere.. Mamma kan få en, til overnattingsbesøk o.O

Også holdt jeg på å dævve på meg her i stad. Nevnte at "om han skulle ha pakket fødebagen, måtte han... Ha med klær til baby".

Samboer: Klær?! Pakkes de ikke bare inn i pledd da?!
Meg: Ehhh.. Nei. Du får de dårlig inn i bilstolen i kun iført pledd, f.eks.

S: Bilstol?! NYFØDTE kan da ikke sitte i bilstol? Da knekker de vel?!

M: Nehei, skal man kaste dem i bagasjen i pleddet sitt liksom..?

S: Ehh.. Holde dem i armene?

Trygt gitt.... [emoji85]
Hahahaha, makan! Merker jeg er litt glad for at kompisene til mannen har fått opptil flere unger hver, han har jo faktisk ganske grei peiling på sånt [emoji28]

Jeg er natteravn [emoji13]
Tror jeg var i seng rett før 02 i går [emoji85]

Men.det fører jo til bare 4 timers søvn, og over tid er jo ikke det bra...
Haha nei det er ikke det gitt. Jeg er ufrivillig natteravn ofte pga hodepine og piping i øra da. Men prøver holde meg herifra pga det hjelper ikke med søvn liksom. Så ofte blir det alt fra 2 timer til 8 timer. Sjelden 8 lengre da

Back
Topp