♡ Skravletråd JUNI ♡

Noe av det første mannen kjøpte da jeg ble gravid var sånn pannetermometer. Han har det i nattbordet sitt og måler om vi har feber hver gang han føler seg litt varm. Snakk om ..hønefar?
Haha. Whaat.. Funker det greit da?
Har bare rumpetermometer her [emoji14]

Ska det komme brev fra bhg?

Storebror her fikk Donald-abonememt til bursdagen sin. Det liker han å.lese.

Ja, det skal komme brev fra bhg i juni sa styrer da jeg snakket med henne i mai. Om tider for tilvenning. Og jeg antar opplysning om hvilken avdeling, og kanskje hvilken dag hun har fri siden det er 80% plass eller i alle fall kan jeg da kontakte aktuell avdeling og avklare det, og egentlgi hadde det vært kjekt å få komme på besøk en tur, det har vi pleid å få andre steder... og normalt sett enten et foreldremøte eller et brev om... vel... om bhg og avdeling og hva de må ha og hvem som jobber der og et og hitt og litt?

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Ahahahaha
Yep. Ajaj. Hadde nesten vært underholdende å plassert ham og ungen alene en dag hjemme i starten. Med skjult kamera. Han hadde fått helt panikk gitt.

Jøss. Vi får post rundt kl 14, og jeg syns det er seint [emoji28]

Her er den her i 15-16 tiden dersom det er "han som hører heavy metal" som leverer, og en gang etter 17, tidvis etter 18 om det er den vanlige postmannen.

Jøss. Vi får post rundt kl 14, og jeg syns det er seint [emoji28]

Her er den her i 15-16 tiden dersom det er "han som hører heavy metal" som leverer, og en gang etter 17, tidvis etter 18 om det er den vanlige postmannen.

Yep. Ajaj. Hadde nesten vært underholdende å plassert ham og ungen alene en dag hjemme i starten. Med skjult kamera. Han hadde fått helt panikk gitt.
Ikke lett gitt. Min ante ikke noe han heller når første kom. Våga ikke holde babyen nesten heller. Han var så redd nakken knakk bare han var borti. De er visst ekstreeeemt skjøre.

Hver sitt valg ja. Hadde ikke brydd meg jeg heller hadde det ikke vært for svigers [emoji1]
Ingen av oss har vokst opp med å feire st.hans, så sikkert derfor. Og så har vi prioritert søvn for ungene.

Men nå begynner de å bli så store at de kan være oppe lenger [emoji6]

Back
Topp