♡ Skravletråd JUNI ♡

Gubben kom inn med ørten poser her.. Svigermor har kjøpt og arvet en hel masse ting til Theo! Hva skal jeg med TRE dyner?
Ehh.. Eller flere.. Jeg tror det er flere. Ser ut som flere.. Mamma kan få en, til overnattingsbesøk o_O

Også holdt jeg på å dævve på meg her i stad. Nevnte at "om han skulle ha pakket fødebagen, måtte han... Ha med klær til baby".

Samboer: Klær?! Pakkes de ikke bare inn i pledd da?!
Meg: Ehhh.. Nei. Du får de dårlig inn i bilstolen i kun iført pledd, f.eks.

S: Bilstol?! NYFØDTE kan da ikke sitte i bilstol? Da knekker de vel?!

M: Nehei, skal man kaste dem i bagasjen i pleddet sitt liksom..?

S: Ehh.. Holde dem i armene?

Trygt gitt.... [emoji85]

Ehh... KNEKKER i bilstol, så HOLDE er bedre???

Usj ja. Fra fredag til lørdag sov jeg en hel time. Så var jeg lys våken. Også på kurs da hele dagen. Det var en god dag ja. Dagen etter sov jeg til gjengjeld 9 timer da. La meg grisetidlig for vsr jo så utkjørt.
Jeg får jo ikke lagt meg, er der feilen ligger [emoji85]

Å.. De sa de hadde bleier og bind... Og sykehus skjorter selvfølgelig.
Men er veldig forskjell fra sykehus til sykehus..
Heldig du da[emoji3]
Ja. Det, og babytøy.. Og nettingtruser. Hadde de her.
Så.. Må ha med hjemreisetøy, ammebher og innlegg evt, og EVT om jeg vil ha tøfler/kosetøy der borte. Kanskje noe underholdning (.. Lader til tlf) og snacks...

Tenkte ta med en tskjorte til gubben og. I tilfelle han svetter ut sin under fødsel. Eller spyr på seg.

En gang falt han ned pipa. Altså...
Var åpen peis.. Også fant vi ham ikke.. Før vi tilslutt oppdaget at han var nedi der..!
Herregud.... Altså.. Hvorfor?!

Var heldigvis ei luke i etasjen under, så man kunne plukke ham opp. Han var helt grå av aske. [emoji58]
Nei stakkars pus [emoji20]
Hvor mange liv har han brukt nå?

Back
Topp