Ja da bør han komme snart.
Men er man trøtt er man trøtt [emoji6]
Han kom. Og jeg er trøtt. Men vi er snart i mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da bør han komme snart.
Men er man trøtt er man trøtt [emoji6]
Ja. Har det meste i hus. Men orker ikke nå. Trenger henda her joI dag?
Nei det er rart med det, at de ikke helt skjønner at man kan gå ut igjen samme vei..Hoppet inn et lite hull på den ene siden. De kommer seg visst ikke UT det hullet?!
Også hadde en av brødrene lukket luka på andre siden.
Altfor giret på at det skal gå [emoji6]
Ja det regner jeg med [emoji16]Jaja. Vi klarer dette. [emoji123]
Ja. Det er det. Men den holdt bedre for de inne på gården hvor de handla en gang i mnd gjerneAh. Det er feil leverpostei da.
Jøss. Vi får post rundt kl 14, og jeg syns det er seint [emoji28]Vel, nei, strengt tatt sikkert for noen timer siden, men den var ikke kommet da jeg sjekket sist sånn rundt halv seks. Så mannen kom inn med den nå
Gubben kom inn med ørten poser her.. Svigermor har kjøpt og arvet en hel masse ting til Theo! Hva skal jeg med TRE dyner?
Ehh.. Eller flere.. Jeg tror det er flere. Ser ut som flere.. Mamma kan få en, til overnattingsbesøk
Også holdt jeg på å dævve på meg her i stad. Nevnte at "om han skulle ha pakket fødebagen, måtte han... Ha med klær til baby".
Samboer: Klær?! Pakkes de ikke bare inn i pledd da?!
Meg: Ehhh.. Nei. Du får de dårlig inn i bilstolen i kun iført pledd, f.eks.
S: Bilstol?! NYFØDTE kan da ikke sitte i bilstol? Da knekker de vel?!
M: Nehei, skal man kaste dem i bagasjen i pleddet sitt liksom..?
S: Ehh.. Holde dem i armene?
Trygt gitt.... [emoji85]
Jeg får jo ikke lagt meg, er der feilen ligger [emoji85]Usj ja. Fra fredag til lørdag sov jeg en hel time. Så var jeg lys våken. Også på kurs da hele dagen. Det var en god dag ja. Dagen etter sov jeg til gjengjeld 9 timer da. La meg grisetidlig for vsr jo så utkjørt.
Helt sant. Flere dager igjen daJa jeg er også gåen fra i går [emoji23]
Tviler på at jeg orker en sånn kveld til i morgen [emoji13]
Hvem var det?
Hahah, de hadde ikke noen mindre eske heller [emoji23]Så slik ut
![]()
Jepp [emoji16]*kaster*
Fikk du tak i den?
Haha, greit det da! Håper vi greier det nå da..
Må vi jage deg etter ett visst klokkeslett?Jeg får jo ikke lagt meg, er der feilen ligger [emoji85]
Ja takk begge deler [emoji16]
Ja. Det, og babytøy.. Og nettingtruser. Hadde de her.Å.. De sa de hadde bleier og bind... Og sykehus skjorter selvfølgelig.
Men er veldig forskjell fra sykehus til sykehus..
Heldig du da[emoji3]
Nei stakkars pus [emoji20]En gang falt han ned pipa. Altså...
Var åpen peis.. Også fant vi ham ikke.. Før vi tilslutt oppdaget at han var nedi der..!
Herregud.... Altså.. Hvorfor?!
Var heldigvis ei luke i etasjen under, så man kunne plukke ham opp. Han var helt grå av aske. [emoji58]
VeldigJepp [emoji16]
Veldig god [emoji6]
Nei nå er det fart [emoji16]