Wow det er bra tempoNr 22 er å skryte av at det var hele 14 innlegg i minutet nå siste ti minuttene
Vis vedlegget 227794
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow det er bra tempoNr 22 er å skryte av at det var hele 14 innlegg i minutet nå siste ti minuttene
Vis vedlegget 227794
Du er vel på god vei?Ikke jeg hvertfalø
Hihi, greit med liv her nå og [emoji6]Mye liv her![]()
Vært på lekeforumey i dag.Inne.på lekeforumet?
Ja den blir bra tror jeg [emoji6]Aha. Høres greitt ut med den uka alene i august, den trenger du sikkert![]()
Neste helg, blir avslappende håper jeg..Eller spennende planer til neste helg? Er jo snart helg igjen![]()
Ikke noe spesielt utenom jobb neiIngen planer faktisk! Hva med deg?
Jepp [emoji16]Dusjing tar vi etter midnatt![]()
I dag såDu er vel på god vei?![]()
Minus innlegg [emoji23]Vi får prøve det en dag og![]()
Vi er ikke ferdig i dag? Det var en annen dag det var snakk om eller?Haha vi fikk det faktisk til!
Ikke jeg heller [emoji13]Jeg bryr meg ikke [emoji14]
Hipp hipp hipp! Ikke hver kveld det går så raskt...Ja nå går det i grunnen ganske fort [emoji4]
Nei ingen planer da. Heldigvis.Eller spennende planer til neste helg? Er jo snart helg igjen![]()
Jepp, må det.Såppass ja. Skravle på da
Hmmm, husker ikke.[emoji13]Hvilken film så derr?
Deilig det! Håper på sol og fint vær [emoji106]Ikke noe spesielt utenom jobb neiGreitt å ha litt åpne dager av og til
![]()
Litt forskjellig det daNei, lite spennende... Skal handle for farfar på tirsdag og lørdag [emoji38] og ellers er det en tur på legekontoret å ta blodprøve... Og ringe litt telefoner[emoji38][emoji38][emoji23][emoji23]
Skal du noe spennende? [emoji3]