Dusjing tar vi etter midnattIkke nå da [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dusjing tar vi etter midnattIkke nå da [emoji13]
Er hun klar da?Jeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Hadde hun bare kommet 3 dager over termin, ikke 13 dager før - da hadde hun hatt 1 år til i barnahagen
Vi får prøve det en dag ogHaha, ja det hadde vært spesielt [emoji23]
De er kuleDe gelé togene må jeg prøve selv
Spisr for mye godteri?Noe nytt...jeg er kvalm ...igjen ...
Samme som i dag dagjør så godt vi kan
6000 i dag virker å henge i en tynn tråd, så alle innlegg teller virkelig
Ferdig da [emoji23]Ikke nå da [emoji13]
Jeg bryr meg ikke [emoji14]Står på her og, men kunne like greit skrudd av[emoji23]
JaaaaDet er godt
Dabbet veldig avRart det har dabbet av de siste dagene...
Enig med duJada, alt ble veldig mye enklere av å ta livet som det faller seg [emoji3]
Såppass ja. Skravle på daVi mangler bare 1 tråd, men greit å få inn litt flere sånn at vi har litt å gå på.
Jeg har rundet opp til 1200 innlegg. Det er ca 50 ekstra, ikke sikkert det heller er nok...
God natt og lykke til med lille [emoji173]Har fått ut litt flere, men nå tror jeg det sier stopp her. Ei lita snuppe som er veldig urolig nå også og jeg må avlaste pappaen som har holdt på en stund nå så han kan sove siden han skal på jobb i morgen, så da logger jeg ut![]()
Hvilken film så derr?Ja vi får bare prøve så godt vi kan.
Nå er filmen her ferdig, og jeg regner med at samboer går og legger seg nå, så da er jeg fullt og helt deres [emoji6]
Vet ikke... Skal sjekke tallene igjenKlarer vi det på 50 min?
Ja det var litt slitsomt.Ah uff da
Takk for hjelpen [emoji16]Har fått ut litt flere, men nå tror jeg det sier stopp her. Ei lita snuppe som er veldig urolig nå også og jeg må avlaste pappaen som har holdt på en stund nå så han kan sove siden han skal på jobb i morgen, så da logger jeg ut![]()
Mhm samme herNå må dere ikke bråstoppe for da får jeg nok diplom for tidenes spam på bv