Rugerpåape2
Elsker forumet
Herregud, jeg ler så jeg griner av mot i brøstet [emoji1] [emoji1]. Spesielt den handle scenen [emoji1][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men vi klarer iallefall ett mål [emoji6]1 tråd var ikke mye1200 innlegg var litt mer
![]()
Du er helt rå [emoji16]Skriver innlegg
Nah. Eller. Hjemme med lille da. Hun skal til barnelegen og øyelegen. Ellers skal vi i 4-manns boligen prøve å få ordnet jord og gressfrø på tomta til helgen. Du da?Noen som skal noe spennende til uka da?![]()
Ikke jeg hvertfalø1039 innlegg til
Jeg tar de 39, hvem tar de tusen?
(1)
Joda, er en del..Hmm mange innlegh det
Ingen planer faktisk! Hva med deg?Noen som skal noe spennende til uka da?![]()
Haha vi fikk det faktisk til!Ikke jeg hvertfalø
Ja nå går det i grunnen ganske fort [emoji4]Syns det er grei fart her nå![]()
Mot i Brøstet er bra!Herregud, jeg ler så jeg griner av mot i brøstet [emoji1] [emoji1]. Spesielt den handle scenen [emoji1][emoji23]
Nei, lite spennende... Skal handle for farfar på tirsdag og lørdag [emoji38] og ellers er det en tur på legekontoret å ta blodprøve... Og ringe litt telefoner[emoji38][emoji38][emoji23][emoji23]Noen som skal noe spennende til uka da?![]()
Har ikke sett det på mange år, men da syns jeg hvertfall det var morsomtHerregud, jeg ler så jeg griner av mot i brøstet [emoji1] [emoji1]. Spesielt den handle scenen [emoji1][emoji23]
Vi klarte det på fredag ja [emoji16]Kom dere i mål?
Ikke værst bare detJoda, men vi klarer iallefall ett mål [emoji6]
Ikke ofye du har sp mye feilSamarbeider ikke fingrene mine heller, mye tastefeil! 20
Haha, det er gøy [emoji16]Vi ser på opptak av mot i brøstet [emoji1][emoji1][emoji122] du da? [emoji4]
Veldig godt [emoji6]Ostepop er godt
Så braVi klarte det på fredag ja [emoji16]
Jobbe en del. Og det er vel det som er planlagtNah. Eller. Hjemme med lille da. Hun skal til barnelegen og øyelegen. Ellers skal vi i 4-manns boligen prøve å få ordnet jord og gressfrø på tomta til helgen. Du da?
Minstemann feiret 5 årsdagen [emoji16]Dere som skulle ha bursdag?