Så kjektSyns det er grei fart her nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektSyns det er grei fart her nå![]()
Kom dere i mål?Yes dobling av tepo!
Fra 4,4 i minuttet til 9! Må enda litt mer opp om vi skal komme i mål da
Hva slags smågodt?Smågodt her namme
Det gjør det jaHvert innlegg teller.
Hadde han bursdag?Må gjøre stas på mannen i morra
Neida, jeg har 4 uker fri, de har 6-7 [emoji13]Men da har du kanskje ferie en uke lenger enn de da? [emoji14] Deilig det og![]()
Haha, ja det hadde vært spesielt [emoji23]Hadde blitt litt bekymra om det gikk andre veien![]()
Vi ser på opptak av mot i brøstet [emoji1][emoji1][emoji122] du da? [emoji4]Ser dere noe spennende på tv i kveld da?
Ostepop er godtÅhh ostepop![]()
Det er godtVanskelig sak. Kommer an på humøret. Men jeg spiser mye ostepop i alle varianter [emoji85] Og sourcream & onion liker jeg godt. Og popcorn.
Står på her og, men kunne like greit skrudd av[emoji23]Nei. Mannen ser på James Bond
Travelt om dagen?Ja, her går det virkelig unna[emoji2] og jeg har bare ikke tid til å være her så mye om dagen ellers heller. Synd, for liker utfordringer ig å skravle[emoji6]
Funker tydeligvis bra detGjør vel ikke noe det vel [emoji6][emoji38]
Dere som skulle ha bursdag?Bursdag, bursdag, bursdag[emoji1]
Ikke nå da [emoji13]Jeg må dusje [emoji85][emoji85]
Mye liv herGod kveld folkens [emoji16]
Er det noe liv her?
Det skal jeg ogsøSkal prøve så godt jeg kan [emoji6]
Uff så kjipt med kramper11 åringen i hus har blitt ei voksen jente i går. Og i dag slo det ut i veldige magekramper dessverre og hu fikk kjenne på det i skoletiden. Så måtte hente hu og finne noe god smertestillende mot menstruasjonen.
Syns selv hu er for lita enda. Men jeg kan enda se for meg når hu var nyfødt [emoji23]
Aha. Høres greitt ut med den uka alene i august, den trenger du sikkertNeida, jeg har 4 uker fri, de har 6-7 [emoji13]
Samboer er lærer, og da får ungene fri og [emoji6]
Mulig frøkna tar et par dager i bhg den siste uka jeg jobber da, for hun begynner fort å kjede seg på den 5.ferieuka [emoji13]
Så 7 kan fort bli litt mye, selv om det ikke bllr så lenge hjemme sammenhengende mellom turene.
Jeg får nesten ei uke alene i august, i min andre jobbuke. Da drar samboer og ungene på hytta til svigerfar med svigerfar og familien. Det skal bli godt, jeg har da begynt i ny jobb, og har sunket en del å sette meg inn i
Gikk det helt inn?Med god innsats så har vi klart det ja
Får se hvor lenge det holder, om det går helt inn