Jeg er herBegge barna i sengEnklere å være her nå. Men da må det være noen å prate med [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er herBegge barna i sengEnklere å være her nå. Men da må det være noen å prate med [emoji39]
Mye surt, jordbær og sjokoladeMye forskjellig eller mye det samme smågodt? [emoji1] Fikk lyst på gitt [emoji56][emoji33]
Wææ. Jeg skal prøve å få vært mer aktiv jeg også. Dere har vært så flinke.
HurraWææ. Jeg skal prøve å få vært mer aktiv jeg også. Dere har vært så flinke.
HeiheiJeg er her![]()
Hurra. Prøver skrive så mye jeg kan. Og kikke innom andre tråder på samme tid da
Dere ogsåFlinke du![]()
Åh jaaaHvert innlegg teller.
Takk skattDere også![]()
Ja har du noe digg
Håper den går greit daMi har våkna mye ikveld og. Bah. Spent på natten!
Ah ikke sove endaNei, egentlig ikke. Jeg er på vei i seng også
Håper du ikke blir forkjølet da [emoji171]Bagen pakka klart til i morgen. Hurra. Akkurat nå er nesa rød og snufsen. Håper det er bedre til i morgen gitt
Sa til mannen jeg ikke følte meg trygg til å gå alene i gatene gjennom sentrum i byen på morgenkvisten i morgen. Ender med jeg tar bilen begge dagene til kurset. Var nettopp knivstikking liksom... Slipper jeg gå gjennom ukjente dager![]()
Haha, kanskje jeg skulle gjort detHaha[emoji23] håper du klaget![emoji12]
Ble totalt 6 timer. [emoji14]Det var jo ikke for mye?![emoji31]
Er den bra? De fleste filmer er best orginalt [emoji14]Setta på Trollz alene nå. Med orginal. MÅ se den på engelsk. Altfor mye kjente sanger til å se den på kun norsk med dubba sanger ! Barna lagt seg [emoji56][emoji56]
Ser detteJeg er her![]()
Ikke så verst det nei.Flinke snuppa di![emoji1]
Mmm. Elsker surt [emoji7]Mye surt, jordbær og sjokolade