♡ Skravletråd JUNI ♡

Men da har du kanskje ferie en uke lenger enn de da? [emoji14] Deilig det og :D
Neida, jeg har 4 uker fri, de har 6-7 [emoji13]

Samboer er lærer, og da får ungene fri og [emoji6]
Mulig frøkna tar et par dager i bhg den siste uka jeg jobber da, for hun begynner fort å kjede seg på den 5.ferieuka [emoji13]
Så 7 kan fort bli litt mye, selv om det ikke bllr så lenge hjemme sammenhengende mellom turene.

Jeg får nesten ei uke alene i august, i min andre jobbuke. Da drar samboer og ungene på hytta til svigerfar med svigerfar og familien. Det skal bli godt, jeg har da begynt i ny jobb, og har sunket en del å sette meg inn i

11 åringen i hus har blitt ei voksen jente i går. Og i dag slo det ut i veldige magekramper dessverre og hu fikk kjenne på det i skoletiden. Så måtte hente hu og finne noe god smertestillende mot menstruasjonen.
Syns selv hu er for lita enda. Men jeg kan enda se for meg når hu var nyfødt [emoji23]
Uff så kjipt med kramper

Neida, jeg har 4 uker fri, de har 6-7 [emoji13]

Samboer er lærer, og da får ungene fri og [emoji6]
Mulig frøkna tar et par dager i bhg den siste uka jeg jobber da, for hun begynner fort å kjede seg på den 5.ferieuka [emoji13]
Så 7 kan fort bli litt mye, selv om det ikke bllr så lenge hjemme sammenhengende mellom turene.

Jeg får nesten ei uke alene i august, i min andre jobbuke. Da drar samboer og ungene på hytta til svigerfar med svigerfar og familien. Det skal bli godt, jeg har da begynt i ny jobb, og har sunket en del å sette meg inn i
Aha. Høres greitt ut med den uka alene i august, den trenger du sikkert :)

Back
Topp