Tja, jeg klarer ikke alle, særlig ikke alene. Det blir spam [emoji13]1039 innlegg til
Jeg tar de 39, hvem tar de tusen?
(1)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, jeg klarer ikke alle, særlig ikke alene. Det blir spam [emoji13]1039 innlegg til
Jeg tar de 39, hvem tar de tusen?
(1)
Hehe TjaaaFå den ut [emoji6]
Få den ut [emoji6]
Hvor kjøpte duDe er så poppis[emoji1]
Tja, jeg klarer ikke alle, særlig ikke alene. Det blir spam [emoji13]
Ja det gjør du. Heier på degOg klarer jeg de 39? flr jeg sovner? 13
Egentlig syntes jeg ikek noe om å lage gele med så mye mindre vann, den ble helt annerledes på sak
Det er greit. Bare tell [emoji6]Og ja, nå teller jeg (2)
Og dropper sikkert snart parantesene så da får dere bare leve med tall i innleggene mine. Til 39
De er så poppis[emoji1]
Å fytti. Da hadde jeg fått panikk gitt [emoji85] Hørtes grusomt ut må jeg innrømme.Nei er sikkert ikke morsomt å være først ute med alt sånt.
Jeg var.... Hmmm.. 13-14 eller noe tror jeg. Og jeg hadde ikke fått det fortalt, så du kan tro jeg ble livredd da jeg fikk det på skolen!!
Heldigvis kom lærerinnen min og fikk fortest meg hva det var.
Men jeg husker best den gangen jeg våknet en morgen og det bare rant og rant... Var blodstripe etter meg fra rommet og ned på badet... Og blødd ut senga... Det var grusomt [emoji85]
Noe nytt...jeg er kvalm ...igjen ...
Jeg er ikke sikker...Håper vi ligger høyere nå?[emoji1]
Godt du er sta [emoji14]Liskom var det bare NI? JEG er trøtt og vil legge eg men skal ha de 39 på pc før jeg logger av
10
Den blir litt svampete ja[emoji12] eller seig...
Jeg er ikke sikker...
Mhm. Må snakke med barnelegen.Huff skjønner. Teste da?
Høres ut som de skal kose seg [emoji4]
Ser du! Dette går jo fort dette da [emoji171]Det gjør det nok. Om jeg ikke teller fell da siden det går så sakte :O 17
Og det kom opp i 14, så vi får se hva det er nå.Oi, ja det er bra
4
Jepp[emoji1] pluss sjokoladekake[emoji1]