Åhhh nei:/ her er det pollen allergiJo takk [emoji171] Jeg er redd det er allergi. Vært sånn en uke, og nå gugge i øynene også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhhh nei:/ her er det pollen allergiJo takk [emoji171] Jeg er redd det er allergi. Vært sånn en uke, og nå gugge i øynene også.
Yes dobling av tepo!
Fra 4,4 i minuttet til 9! Må enda litt mer opp om vi skal komme i mål da
Med vaniljesaus [emoji16]Tror jeg defintivt!
Jaa. Det er det [emoji85]det er en del....
Blir jo et helsikken å komme seg frem . Å frem og tilbake på jobbHvorfor ikke?
Smågodt her namme
[emoji23] Kanskje det ja [emoji14] Men kan være heldig.Tror jeg har begynt å få *litt* for mye rynker til at jeg noen gang skal oppleve det igjen...
Neeei, og nå er det ingen vits heller [emoji23] Neida. Ikke lett å styre seg.Nei men har jeg skrytt på meg intelligens ?![]()
Hvilken film var detJepp [emoji6]
Fulgte bare halvveis med på filmen og da men [emoji13]
Vanskelig å være solstråle selv også da [emoji14]Ja hun har ikke vært noen solstråle i dag [emoji14]
Har du forspist deg kan du godt sende resten til megIkke gravid . Spiralen satt fint sistså smågodt
Hahahaha. Det kunne jeg gjort og. Om jeg ikke var 156 lav [emoji23]Haha. Tror eksamen på ungdomsskolen skulle en sammenligne seg med en tegneseriefigur. Jeg sammenligna meg med Langbein [emoji23]
Må gjøre stas på mannen i morra
Hehe teitNeeei, og nå er det ingen vits heller [emoji23] Neida. Ikke lett å styre seg.
Makt... eller kompliment[emoji23] Kanskje det ja [emoji14] Men kan være heldig.
Hu som spurte sist er to år yngre enn meg. Jeg vet det fordi vi gikk på samme skole. Mistenker hu bare skulle vise hu hadde makt [emoji23]
Den er ikke ute på dvd enda daIkke sett, kanskje jeg må gå til innkjøp!
Yes stemmerHar han bursdag?[emoji1]