Har du forspist deg kan du godt sende resten til meg![]()
Eller meg 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du forspist deg kan du godt sende resten til meg![]()
Blæ.. Og ikke drikker han egentlig heller; men skulle visst det i dag. Merker jeg stresser litt med det [emoji14]Åja stemmer. Glemte det [emoji85]
Mer glad i sjokoladepudding hahaVel, mer på deg [emoji23]
Ble totalt 6 timer. [emoji14]
Uff nei. Passa meg bra med mannen som kjørte langtransport og kun hjemme i helgene [emoji14] LuksusHehe ser denog drama . Nei er nok ikke for meg det. Hadde klikka på dama om hun var sta og bestemt som meg nemlig .haha. Henge oppå hverandre tjaaa...Ok en sjelden gang
men sitte oppå hele tiden og holde hånd nei
Prøver jeg1039 innlegg til
Jeg tar de 39, hvem tar de tusen?
(1)
Ja, tenkte det om vi skal nå målet i dag [emoji23]Haha, det er lurt [emoji16]
Åh. Sorry misforsto litt da ja [emoji23][emoji23]Altså, det er jo jeg som omtaler ham som utgammel den MÅNEDEN han er eldre enn meg, og deretter ung og sprek som aldri før...
Haha. Jeg tenkte faktisk tanken [emoji23]Rai Rai [emoji16]
Hmm litt megLangt til 39 når jeg er trøtt. Og fortatt ikke vet hvem som tar de resterende tusen
7
Tjener veldig bra nå![]()
Uff. Jeg også... Prøver å ta igjen her jo [emoji23]Nå må dere ikke bråstoppe for da får jeg nok diplom for tidenes spam på bv
Jojo. Kjør på.Kom på en tråd til , men vil ikke virke for pervers![]()
Nei er sikkert ikke morsomt å være først ute med alt sånt.Jeg syns det er tidlig. Men jeg var 15 år. Og vet de fleste rundt meg var nærmere 13 år.
Men hu er tidligst i klassen av alt. Pupper, kviser, hår og nå mensen. Hu er jo ikke så veldig glad for å være først med alt. Men nå er det sånn og godt forberedt er hu. Vi snakker mye om det, bøker og jeg har sagt at hu kan snakke med hs om hu lurer på enda mer hu gjerne ikke vil fortelle meg. Og det vet jeg hu gjør. Men på samme tid forteller hu meg alt også. Så det syns jeg er godt da![]()
Hu tar det fint da syns jeg. Og på dag 2 gikk det å sette ting på plas bedre. Foruten magekrampene da [emoji85]
Åhh diggKarameller her[emoji1]
Så bra sweetie [emoji1][emoji1]Gjør det skatt![]()
Hehe hmmmJojo. Kjør på.