Selger de spinnere på obs?Oi da, det var lenge. M vi vente så legne er det mulig jeg må krype til korset og kjøpe på obs liekvel
Jeg fikk tak i på teknikkmagasinet og på lekebutikken her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selger de spinnere på obs?Oi da, det var lenge. M vi vente så legne er det mulig jeg må krype til korset og kjøpe på obs liekvel
Ohh NiceJa vi får bare prøve så godt vi kan.
Nå er filmen her ferdig, og jeg regner med at samboer går og legger seg nå, så da er jeg fullt og helt deres [emoji6]
Hahaha de mannfolka [emoji23][emoji23]
Hehe. Spiste du hele posen? [emoji14]Noe nytt...jeg er kvalm ...igjen ...
Ikke gravid . Spiralen satt fint sistFor mye smågodt, eller har du blitt gravid (uten at jeg har fått det med meg)?
Ja hahaHehe. Spiste du hele posen? [emoji14]
Ja sjokoladepuddingvogner er sikkert også godt [emoji4]Hehe. Prøve en gang? Min bror var inne på å prøve å heller lage gele med vanlig mengde vann i formene, for mankan jo få gele i former uten å redusere så mye på vannet. OG heler bare ha resten av geleen pr farge i en skål.
Kunne jo prøve sjokoladepuddingvogner...
6000 innlegg totalt på forumet i løpet av døgnet. Eller altså ca 1100 innlegg fra nå til idtnattHva skal vi klare egentlig?
Gjør det skattUsj. [emoji87] Håper det går over [emoji8]
Tror jeg defintivt!Ja sjokoladepuddingvogner er sikkert også godt [emoji4]
Hehr neeeidaNå må dere ikke bråstoppe for da får jeg nok diplom for tidenes spam på bv
Haha, det er lurt [emoji16]Prøver å fp masse flere innlegg med å leke de lekene vi har[emoji23] da slipper jeg å lizm ha mye å si hele tiden [emoji38][emoji38]
Jeg syns det er tidlig. Men jeg var 15 år. Og vet de fleste rundt meg var nærmere 13 år.Å ja! Ja det er tidlig, er det ikke?
Hva synes hun om det selv?
Jeg også. Men våknet 4 ganger siden 18Huff håpe natten blir bedre i natt da. Joda i det store og det hele![]()
Selger de spinnere på obs?
Jeg fikk tak i på teknikkmagasinet og på lekebutikken her.
Hehe njaaaa han liker ikke engang geléSkal du lage gele tog til mannen?
Nei det går jo heller ikke...Vært rolig en del perioder ja. Men umulig å få sitte her 24/7 også [emoji33]
Dakar lilleJeg også. Men våknet 4 ganger siden 18Blæææ. Men stakars. Så pottetett i nesa.
Litt voldsomt heheNei det går jo heller ikke...