♡ Skravletråd JUNI ♡

Men i forhold med en dame ...Hmm ...hun kunne ikke vært lik meg :hilarious:
Litt usikker om å være i forhold med dame da [emoji23] Syns ofte de virker så sjalu av seg. Og jeg er langt i fra det. Hater slikt. Hater spooning. Hater å være sånn kliss eller å henge oppå hverandre. Og de fleste kvinnfolk jeg kjenner er slik [emoji14]

Hehe, ja.

Min er altså like gammel som meg 11 mnd i året, men i juli måned (og to dager av august) er han et år eldre enn meg, og omtales det året som uuuuuutgamel, før han brått blir ung og sprek igjen når jeg tar ham igjen...
Hahaha de mannfolka [emoji23][emoji23]

ikke helt, et pes å finne igjen der jeg var, den viser hverken der jeg var eller nederst der jeg skrev, men et ramdom sted i midten og jeg har det travelt så jeg svarer likegodt på det som står der...
Nettleser er noe dritt når det skal gå fort... Bruker du ikke tapatalk?

Litt usikker om å være i forhold med dame da [emoji23] Syns ofte de virker så sjalu av seg. Og jeg er langt i fra det. Hater slikt. Hater spooning. Hater å være sånn kliss eller å henge oppå hverandre. Og de fleste kvinnfolk jeg kjenner er slik [emoji14]
Hehe ser den;) og drama . Nei er nok ikke for meg det. Hadde klikka på dama om hun var sta og bestemt som meg nemlig .haha. Henge oppå hverandre tjaaa...Ok en sjelden gang :pmen sitte oppå hele tiden og holde hånd nei

Back
Topp